Hei,
i sommer skal vi kjøre Pacific Highway 1 mellom L.A og San Francisco. I den forbindelse tenkte jeg å høre med folket her inne om følgende:
1. I utgangspunktet har vi tenkt 3 overnattinger på dette strekket. Vurdere å øke det til 4, men da "minster" vi 1 dag i San Francisco (Liker SF). Hva tenker dere, er det verdt å ta en overnatting ekstra på denne ruta eller er 3 nok ?
2. Når det gjelder hoteller / overnatting så har vi sett på Santa Barbara samt Big Sur området (dyrt!). Evt også Carmel / Monterey. Høres dette noenlunde fornuftig ut eller har dere andre tips ?
Skal til LA om 4 uker, har 1 fridag, noen som har tips til hva jeg bør se/gjøre? Bor forresten på Sheraton Downtown som ligger downtown mot Hollywood/Beverly Hills/Inglewood.
Skal til LA om 4 uker, har 1 fridag, noen som har tips til hva jeg bør se/gjøre? Bor forresten på Sheraton Downtown som ligger downtown mot Hollywood/Beverly Hills/Inglewood.
A section of one of America's most famous routes - California's Pacific Coast Highway - has been buried beneath a landslide.
More than a million tonnes of rock and dirt tumbled into the ocean on Saturday, eight miles (12km) north of San Luis Obispo.
Deler av Highway 1 ser ut til å være tatt av et ras nord for San Luis Obispo og blir nok stengt en liten stund hvis noen har tenkt seg dit de nærmeste dagene
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-40031704
Er det noe som man bare må få med seg i/rundt San Francisco?
Blei plutselig en tur dit uten nevneverdig research...
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Og Cabelcar-museet er gratis og ligger halvveis på en av rutene. Der ser man også maskineriet som drar vognene.Viktig for de som skal ta Cablecar. Ved endestasjonen Market og Powell, er det ofte endeløse køer av folk som venter i en halvsirkel.