Brann i fly i Moskva, Aeroflot SuperJet 05MAI19

Brann i fly i Moskva

Dette ser ikke bra ut. Håper alle kom seg ut.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/GGwRwQ/brann-i-fly-i-moskva?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Re: Brann i fly - Moskva, SuperJet 100

Det kommer frem noen steder at det er Aeroflot og at det begynte aa brenne i luften.

SuperJet? Den begynner å få noen minuspoeng nå.

Hvis min kjappe søking er riktig så er det flyet med regnr RA-89098 som brenner

Ja ser ikke bra ut i det hele tatt. Utrolig hvis flesteparten kom ut i live. Håper alle lot håndbagasjen bli igjen. Her teller sekundene...

Såpass! Godt gjort å få det der ned, og slik det høres ut som til nå, folk ut!

Det er trist å se at noen synes det er så viktig med bagasjen, at de kan risikere å forsinke evakuering, med de følger det kan få. Håper det var ingen dødsfall, men det vil overraske meg, med tenke på hvor voldsom brannen ser ut til å være.

Flere utenlandske media sier 'at least 10 perished' .. altså minst 10 døde. Det tar nok litt tid før de får oversikt.

Merkelig at det ikke var noen brannbiler klare, dette må jo ha blitt varslet. Her er et stykke ut i evakueringen og ingen brannbiler:
(Forøvrig kan vi se at håndbagasjen er med...)

https://t.co/TSu4EOcxAe

Reagerte på det samme da jeg så den andre videoen. I denne videoen ser det jo ut som en toalettservice-bil var først på stedet.
Brann i fly i luften må være grusomt. Blir interessant å se hva som har skjedd.

Ikke bra for Aeroflot dette. De har jo i det siste klart å gjøre selskapet stuerent igjen etter et frynsete rykte.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Reagerte på det samme da jeg så den andre videoen. I denne videoen ser det jo ut som en toalettservice-bil var først på stedet.
Brann i fly i luften må være grusomt. Blir interessant å se hva som har skjedd.

Er det ikke prosedyre med brann/redning stby når et fly squaker 7700?
Den kom iallefall opp med 7700 på FR24.
For som du sier, var vel toalettvogna som var raskest

Back