Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
SE-RGE ble satt i trafikk i dag. Foreløpig på svensk innenriks og MMX-BMA
Tydeligvis ingen ledig tid til å omlakkere denne maskinen heller.
Bekreftet at de skal anskaffe 2 A320, i tillegg til de 5 A319, når de skal overta produksjon fra Apollo som tidligere var hos Novair
Hva skjedde med den 5. A319? Har de gitt opp eller er det bare ikke noe synlige tegn til den
Ser det på Flytorget.se nå snakkes om 4, og ikke bare 2 A320?
I følge Planespotters.net så er deres første A320 MSN3312. 2007 modell, som tidligere var hos Interjet
https://www.planespotters.net/airframe/airbus-a320-200-ei-hks-macquarie-airfinance/e960gg
Ser ut til at de skal fly charter for Ving KRS-LPA neste vinter med A319.
Dette er trafikk som SAS har hatt i mange år.
Braathens Regional Airlines har indgået et femårigt partnerskab med Lufthansa Technik omkring blandt andet vedligeholdelse af selskabets fly fra Airbus A320-familien.
Så vidt jeg vet var det 10-11 plussgrader. Sol, ingen nedbør og lite vind. Fint vær som det kalles.
Skal teste SE-RGE i morgen tidlig. Blir vel ingen høydare, målet er å sove.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.