Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
9h-mls flyr ihvertfall for dem.
Airbus A319 -112 2662 SE-RGE Braathens International Airways ferried 30dec23 CPH-SNN for paint into standard cs
Har aldrig sett en genomskinlig(?) stjärtfena på en 320 tidigare?
https://www.planespotters.net/photo/1524055/se-rgh-braathens-international-airways-airbus-a320-214
Ser ut som SE-RGE nå skal få samme maling som resten
BRA NS24 CHARTER PROGRAM WITH APOLLO / SPIES / VING
Går rykter om at de skal ta over OY-VKF pluss en 330 til, for å fly chater for ving og tui.
Det hadde vært artig om de hadde gjort det, MEN de ber jo om trøbbel. Kun 2 stk A330 er litt lite å basere ops på, enda mer innleie og tap er ikke det BIX/BRA-gruppen trenger nå på vei ut av rekonstruksjonen. I såfall bør de ikke bruke dem på LH-flighter som krever LH-fly til å ev. operere erstatning for deres A330 med sang. Dette høres ganske mye ut som et rykte som har fått føtter å gå på, men en vet jo aldri.
Ser ut til at de har tenkt til å ta leveranse av SE-RGF likevel. Den ble påbegynt omlakkert til Braathens-dekor i høst, deretter lakkert hvit før den på ny er lakkert i full Braathens-dekor:
https://www.planespotters.net/photo/1597362/se-rgf-braathens-international-airways-airbus-a320-214
Airbus A320 -214 3240 SE-RGF Braathens International Airways delivery 21may24 OSR-MMX
Går rykter om at de skal ta over OY-VKF pluss en 330 til, for å fly chater for ving og tui.
SE-RGV, en av BRA Internationals tidigare Airbus A319, nu med 144 säten, har flyttats över på Braathens Regional, som därmed har 14 ATR 72–600 och en egen A319 för främst inrikestrafik. BRA International får därmed tre A319 och tre A320 i sitt stall, främst för chartertrafik, men väntar förstärkning under året.
A319 - SE-RGV - skal være overført fra BRA International til Braathens Regional
https://www.flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=15953
De har nok problemer som ta inn oy-vkf ikke vil løse.Når vi nå vet at VKF er på vei til å bli Cola-bokser og annet, så kan disse ryktene kanskje avskrives som nettopp det? Ser dog det fortsatt er bra fyr i den BRA-tråden på Flygtorget.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.