• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Braathens Braathens International Airways - status og nyheter

Bildet av SE-RGC (A319 i fulle Braathens-farger) var vist tatt på PAE i Seattle,
vanskelig å finne msn på flyet. Men det kommer nok snart fram..

Skyliner hevder den kommer til MMX i dag

Er det da malt i fulle farger?

Airbus A319 -112 3346 SE-RGC Braathens Regional delivey 04may23 BEG-MMX, OE-reg

Ser ut som at de har leid inn en 330-200 til å gå fra Luleå til Skellefteå og Palma i morgen. Skal gå tom fra Tallin 1745 lokaltid ..

Edit: Det er 9H-CFS fra AELF FlightService. Den har gått noen turer for dem tidligere i uka også, ser jeg nå.

Last edited:
Også gitt spotteralerten som Air Seven 737 på SVG i morgen, så kan man anta også BRA sliter med timingen på leveransene av A319 maskiner?

Hvilken virker være ganske så bransjestandard i disse dager

Også gitt spotteralerten som Air Seven 737 på SVG i morgen, så kan man anta også BRA sliter med timingen på leveransene av A319 maskiner?

Hvilken virker være ganske så bransjestandard i disse dager

De leide en 330 i forrige uke. Så ut som de slo sammen noen ruter for å fylle opp.

SE-RGD er planlagt satt i trafikk på TF143/150 MMX-BMA-MMX i morgen (er ikke registrert i luftfartsregistret enda). Men den er nok endelig inn i trafikk til denne ukas charteravganger, men det økes jo avganger for hver uke som går - så innleie vil de nok ha en god stund til vil jeg tippe..

SE-RGD er planlagt satt i trafikk på TF143/150 MMX-BMA-MMX i morgen (er ikke registrert i luftfartsregistret enda). Men den er nok endelig inn i trafikk til denne ukas charteravganger, men det økes jo avganger for hver uke som går - så innleie vil de nok ha en god stund til vil jeg tippe..

Startet uken i TF trafikk, før den gikk over til TT

Som kjent er jo denne i motsetning til RGV malt i fulle farger

Skyliner hevder SE-RGC har drevet med testflight fra PAE i helgen, så nærmer seg kanskje levering?

Se-rgc eller N528va har full braathens tekst påmalt ifølge worldwide gruppen. Nick dean facebook.

Sent fra min SM-A526B via Tapatalk

Last edited:
Denne stod på jorden i Aalborg til morgen.

401a9842e3af6b019b9763dcc5c836d0.jpg

Back