Bra priser til Honolulu

Re: Bra priser til Honolulu i januar

Tror de mener denne:
attachment.php

Attachments

• Skjermbilde 2013-11-25 kl. 22.04.25.jpg
    Skjermbilde 2013-11-25 kl. 22.04.25.jpg
    60.2 KB · Views: 1,055

Forresten, er det bare jeg som syntes at 5500 t/r Sydney (via Canada) er ganske billig?

Det er Sydney, Australia, og ikke Sidney, British Columbia (Canada) du fant billetter til?

Jeg skylder ikke på Widerøe for at jeg ikke fikk reise, men jeg er veldig kritisk til hvordan de praktiserer at betalingen ikke går. For det første så er betalingsprosessen noe som bør bli gjennomført ved eller like etter bestilling. Jeg bestiller tidlig lørdagskveld, og at jeg først får en mail med 2-timersvarsel klokken 9 morgenen etter (søndagsmorgen) syntes jeg er kritikkverdig. De fleste har jo også bestilt hotell i løpet av dette halve døgnet.
Jeg har to ganger tidligere fått en slik mail, den ene gangen gikk det 7 minutter, den andre 20. Skjønner selvfølgelig at du er frustrert, men det faller på sin egen urimelighet å kritisere WFs systemer/rutiner for å ikke være like responsivt når halve Flyertalk bestiller samtidig. Hvor store unødvendige kostnader hadde det vært om de skulle ha tilstrekkelig kapasitet gjennom hele året for den ene gangen?

Vært merkelig stille idag. Hadde vært greit å få en endelig avklaring av United så man kunne fått booket seg hoteller og aktiviteter. Angrer som en hest nå på at jeg ikke booket til Hawaii også!

Hva med å flytte tråden ut av testforumet? (Edit: Leste retningslinjene for testforumet, så den er vel på riktig sted ;) )

Vært merkelig stille idag. Hadde vært greit å få en endelig avklaring av United så man kunne fått booket seg hoteller og aktiviteter. Angrer som en hest nå på at jeg ikke booket til Hawaii også!

Hva med å flytte tråden ut av testforumet? (Edit: Leste retningslinjene for testforumet, så den er vel på riktig sted ;) )

Jeg tror "no news is good news" passer denne situasjonen meget godt ;)

interessant reflektion her vedrørende Widerøe tilbudet:

http://www.autoslash.com/blog-and-tips/posts/norwegians-take-united-for-a-ride

Amerikanere er altid gode for konspirationsteorier!

Holy smokes.......Snakkes om beskyldninger og teorier.... Dette er jo direkte beskyldninger og leser man litt mellom linjene kan det virke som forfatteren foreslår at United skal saksøke LN-MOW og Farmer....:rolleyes: :rolleyes:

Har dere advokatene klare gutter.... :p :p :p

Av ren nysgjerrighet: Dersom dette var en feil i Amadeus burde det vel ha vært mulig å finne disse prisene andre steder også. Er det noen som vet om dette lot seg gjøre?

Holy smokes.......Snakkes om beskyldninger og teorier.... Dette er jo direkte beskyldninger og leser man litt mellom linjene kan det virke som forfatteren foreslår at United skal saksøke LN-MOW og Farmer....:rolleyes: :rolleyes:

Har dere advokatene klare gutter.... :p :p :p
En Journalist fra Aftenposten har undersøkt saken litt, og det stemmer at vedkommende er ansatt i Widerøe. Derimot så var han ikke klar over at det var en feil, han trodde det var et United tilbud i følge uttaleslene fra Widerøe. I tillegg så handlet han vistnok individuelt og ikke etter instruks fra Widerøe. Jeg tviler på dette, men men.

http://www.aftenposten.no/okonomi/D...pet_-men-billig-for-passasjerene-7387060.html

"- Men kan du si noe om dere vil opprettholde billettene?

- Det er dette vi går ut med av informasjon nå, sier Johnston."

eh... Faktiskt... Kan dere forklare hva betyr dette spørsmål?

Last edited:

Av ren nysgjerrighet: Dersom dette var en feil i Amadeus burde det vel ha vært mulig å finne disse prisene andre steder også. Er det noen som vet om dette lot seg gjøre?

Da må du finne andre flyselskaper som selger UA-billetter med UA-nummer på egen website og på eget billettnummer. Widerøe selger UA_billetter som er interline-priset.

Online reisebyråer som selger UA-billetter selger med priser "som om de var UA" og det dukker opp med UA-billettnummer (hvis jeg ikke tar helt feil)

The fact that the ticket was issued by a carrier - not an agent - means also that Wideroe is obliged to provide an alternative transport in case UA refuses to carry us...

Litt offtopic, men er det noen som har en tripreport for UA OSL-EWR eller andre veien? I M siden det er aktuelt her nå ;)

Back