Bra priser til Honolulu

Re: Bra priser til Honolulu i januar

Nei. Det var OSL-MUC-HKG i biz for 4400kr T/R ;)

Da har jeg bestilt 17.1. OSL-EWR med UA 39
18.1. EWR-LAS med UA 94 (med ukjent mellomlanding) Stop over i NYC kostet ikke ekstra.

21.1. LAS-EWR-OSL UA342/ UA 38

Dette får jeg nesten regne som en MR. I såfall min første (og beste?). Turene har status "Bekreftet", så dete blir vel ikke enkelt for UA å canselere?

Nei. Det var OSL-MUC-HKG i biz for 4400kr T/R ;)
Såpass ja...

Mye EB-poeng ville jeg fått på denne reisen her? Fins jo ikke oversikt over dette når du bestiller hos Widerøe.
9652b3a076818025f8e44f5c56fdbaa9.png

Mye EB-poeng ville jeg fått på denne reisen her? Fins jo ikke oversikt over dette når du bestiller hos Widerøe.

En vanlig SAS-flight får du ihht uttakstabellen på sas.no ;)
http://www.sas.no/EuroBonus/Opptjen-poeng/Flyselskap/SAS/Chart/

Vedr. LH/UA: Opptjening med partnere http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=99115
NB! Det er code-share inne i bildet her så da kan det fort bli mindre poeng enn du tror hvis det er kluss med bookingklassene.

Last edited:

3333kr SVG-SEA (får nok bra pris fra OSL og BGO også) i januar

Hørte jeg noen si julebord? :p

Bestilte OSL-EWR-PHL-EWR-OSL til den nette sum av 1747kr :D

Da var KRS-OSL-EWR-LHR-OSL-KRS booket for 2600kr! Utreise: 27.feb, retur 3. mars (ankommer 5. grunnet 26t stayover i LHR)

Booket SVG-OSL-EWR-SEA 16/1 med retur via ORD og FRA den 21-22/1

I tilfelle noen har lyst til å bli med

Ligger OSL-EWR_OSL 1. - 9.mai også til 2.440.-. Dette blir moro når folk våkner i morgen!!!!!!

Juni og september også

Last edited:

OSL-SEA på samme datoer som BSSW nevner til 2148 kroner på UA-metall hele ruta, mens united.com skal ha 4300 for samme flighter, i samme bookingklasse.

Noe rusk i maskineriet i Mosjøen?

OSL-SEA på samme datoer som BSSW nevner til 2148 kroner på UA-metall hele ruta, mens united.com skal ha 4300 for samme flighter, i samme bookingklasse.

Noe rusk i maskineriet i Mosjøen?

Det er nok prisen den ene veien som kommer som t/r. Spent på om de lar oss reise.

Håper det! Booket nettopp 1 april: KRS-OSL-EWR-SFO 10 April: SFO-EWR-OSL-KRS for 2600kr!
Det i tillegg til: KRS-OSL-EWR-LHR-OSL-KRS booket for 2600kr! Utreise: 27.feb, retur 3. mars (ankommer 5. grunnet 26t stayover i LHR)

gir oss en 20% sjangs for at de kommer til å honorere disse billettene.

Last edited:

Var ikke helt forberedt på booking freenzy til USA. Klarer ikke finne noe sted jeg ikke før i perioden i måneder det passer å reise dit og med gode tider. Lurer på om Savannah er verdt 2794,-, hadde ikke akkurat byen langt oppe på todo-listen min.

Hawaii (HNL, KOA eller OGG) 11.1 - 19.1 er tilgjengelig for 3128,-.

Venter fortsatt på e-ticket. Flere som ikke har mottat e-ticket?

Back