Re: Bonusforbudet opphevet
Jeg synes dette er fullt og helt på sin plass. Slik det har vært nå har spillereglene vært skreddersydd for Norwegian. Et bonusforbud er langt på veg det samme som å si at det ikke er lov å konkurrere på pris.
Lav pris er i seg selv et lojalitetsfremmende virkemiddel. Når DY har blitt så store som de er ville det bare vært merkelig og urimelig om ikke også SAS fikk ta i bruk sitt produktspekter.
				
			Jeg synes dette er fullt og helt på sin plass. Slik det har vært nå har spillereglene vært skreddersydd for Norwegian. Et bonusforbud er langt på veg det samme som å si at det ikke er lov å konkurrere på pris.
Lav pris er i seg selv et lojalitetsfremmende virkemiddel. Når DY har blitt så store som de er ville det bare vært merkelig og urimelig om ikke også SAS fikk ta i bruk sitt produktspekter.
 
	 
		 
 
		 Lav pris får du uavhengig av om du har kjøpt 0 eller 100 billetter med et selskap, så lenge lav pris ikke er betinget på tidligere kjøp (og det er det ikke i denne bransjen).
 Lav pris får du uavhengig av om du har kjøpt 0 eller 100 billetter med et selskap, så lenge lav pris ikke er betinget på tidligere kjøp (og det er det ikke i denne bransjen). 
 
		
 
 
		 
 
		 
 
		 aktøren(e) som ikke makter dette falle bort. Derfor har vi ikke Braathens eller ColorAir lengre, eller Sterling for den del.
 aktøren(e) som ikke makter dette falle bort. Derfor har vi ikke Braathens eller ColorAir lengre, eller Sterling for den del. 
 
		
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		