Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Og litt overraskende har UA endret bestillingen på 7 av sine 8 gjenværende 787-8'er til 787-10 ..
http://airchive.com/blog/2014/08/04/united-converts-787-8-orders-to-787-10/
Forøvrig så har det begynt å bli sluppet flere LN's, og blant de nye så ligger Kalair, Vietnam Airlines, KLM/BAW/LAN/ACA/ B789 og Scoot B788
http://boeing.mediaroom.com/2014-08...al-Jordanians-First-787-Dreamliner#assets_117The airline will configure its Dreamliner to carry 24 passengers in business class and 246 in economy class.
Snacksy - Dreamlineren kledde virkelig disse fargene [emoji4]Da har Royal Jordanian fått sin første
http://boeing.mediaroom.com/2014-08...al-Jordanians-First-787-Dreamliner#assets_117
...United Airlines are celebrating the delivery of the airline's first 787-9 Dreamliner...
United operates 11 787 Dreamliners with an additional 54 on order, including the 787-10.
Ureshs filled scheduled delivery date of all early build 788s
LN6 ZA006 XC-MEX 9/28/2014 - Mexican Air Force
LN11 ZA841 12/23/2014 - Korean Air
LN14 3/20/2015
LN22 8/6/2015
LN12 11/25/2015
LN13 3/16/2016
LN17 4/4/2016
LN19 8/3/2016
LN15 10/31/2016
LN18 11/23/2016
LN10 4/10/2017 - LAN
LN16 5/22/2017 - LAN
LN5 11/20/2017
LN4 5/21/2018
187 er levert, 5 er klare for levering og 8 er under flight testing.
Now look at the data from July through September which covers about 90% of scheduled 787 flights. (Note that in both periods, the Finnair 787 flights were operated by LOT.) Completion factors are up from 99.1% to 99.5%. Whereas cancellation/completed flights is 0.98% through June, between July and September saw this decline to 0.59%, which is a marked improvement.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.