787 ble vesentlig lekrere og mer elegant når den fikk litt lengde og ikke er så stuttjukk
http://www.flickr.com/photos/microvolt/9596813322/
http://www.flickr.com/photos/microvolt/9596813322/
787 ble vesentlig lekrere og mer elegant når den fikk litt lengde og ikke er så stuttjukk
Ethiopian Airlines (ET, Addis Ababa) says it has ordered eight more B787-8s from Boeing (BOE, Chicago O'Hare) in a show of confidence in the trouble-prone airliner. During a recent press conference given in the Ethiopian capital, Addis Ababa, in which he announced a record profit of ETB2.7billion (USD142million) for Ethiopian's 2012/2013 Financial Year, CEO Tewolde Gebremariam said he had full confidence in the aircraft despite its initial teething problems. "The airplane is undergoing a challenging time to mature, but it's improving," he said. The Star Alliance member has five 787s in its fleet (one, ET-AOP, is still grounded in London Heathrow pending repairs) with a further eight due before 2015. Mr Tewolde also confirmed that delivery of the airline's order with Airbus Industrie (AIB, Toulouse Blagnac) for fourteen A350-900s would begin in 2016.
Det blir faktisk 18.40 da vi er GMT+ 2 i Norge pga sommertid.Ser ut som 787-9 har sin jomfru tur ca 17.40 idag http://www.newairplane.com/787/787-9/?v=2
Det blir faktisk 18.40 da vi er GMT+ 2 i Norge pga sommertid.
The first Boeing 787-9 landed at Boeing Field in Seattle after a 5h 15min maiden flight today.
Da A380 og A350 havde første flyvning trak de da hjulene op...
hilsen Ole
De flyr med hjulene ute for å ha et problem mindre om noe skulle ga galt, har jeg lest ang. testflyvningen av 747 sin første luftetur.
Javel, men hvilken betydning har det om du har hjulene ute hvis du får problemer i 15 000 ft.+? Jeg kan ikke skjønne at dette skal ha noen betydning.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.