teamseacow
ScanFlyer Silver
Såg at Ethiopean sin var parkert med C-gate i Frankfurt på Fredag.
Da er vel den i rute igjen vil jeg tro....
Post #374

Såg at Ethiopean sin var parkert med C-gate i Frankfurt på Fredag.
Da er vel den i rute igjen vil jeg tro....
Uniteds '903' står på Kelly Field ved San Antonio og er nesten ferdig
Er dette første levering etter grounding?
Da var det kankje nr. 2 jeg så landet i MAN nå da?
L/N 94 C/N 34423 B787-8 G-TUIB THOMSON
Dep PAE 14:59 PDT Arr MAN 07:29 BST
Call Sign TOM9485 Hex Code 4067F6
Singapore Airlines(SQ,Singapore Changi International (SIN)) could become the launch customer for the stretched version of theB787-8, the 787-10X, after the airline committed to the project with an order for ten. The potential USD17billion deal however is dependent onBoeing(BOE,Chicago O'Hare International (ORD)) formally launching the aircraft. Deliveries are scheduled to take place between 2018 and 2019. Meanwhile, the Singaporean carrier has firmed an order withAirbus Industrie(AIB,Toulouse Blagnac (TLS)) for thirty moreA350-900s set for delivery in 2016/17. Singapore Airlines has additional options for a further twenty of the type, though these stand the possibility of being converted to the larger -1000 model.
Merk at Boeing nå dumper Dreamlinermalingen, og går for samme stil som på 747-8 og som på tegningene av 737-MAX
Også SQ er inntressert i 787-10X
Ah. Søkte på singapore og dreamliner men fant ikke noeInteressert er nok et understatement. De har faktisk inngått en avtale med Boeing om å bestille den så snart den lanseres offisielt (til nå er den bare "uoffiselt" lansert, da Boeing sitt styre har gitt tillatelse til tilby den til kunder, men ikke selge som bekreftede ordre)
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=117847
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.