AF/KLM har bestilt 25 stk 787-900
http://www.dinside.no/887184/air-france-klm-har-bestilt-25-nye-dreamliner-fly
http://www.dinside.no/887184/air-france-klm-har-bestilt-25-nye-dreamliner-fly
AF/KLM har bestilt 25 stk 787-900
http://www.dinside.no/887184/air-france-klm-har-bestilt-25-nye-dreamliner-fly
Rimelig gamle nyheter http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=704721&highlight=air+france#post704721Leste den samme artikkelen på dinside, og mente da vitterlig å ha lest dette her inne for en god stund siden.
Er det snakk om enda en bestilling, eller er det såpass enkelt som at dinside henger endel måneder etter?? (noe som jeg antar er høyst sannsynlig).
ANA recently carried its 100,000th passenger on the 787, marking 96.3% on-time reliability with the new aircraft in domestic Japanese operations, compared to an 96.5% ANA group on-time reliability.
Litt småproblemer med de første 787 tydligvis, men det er kanskje ikke mer en å forvente.
http://www.flightglobal.com/news/articles/ana-faces-bumpy-start-to-long-haul-787-service-367623/
Pass på så du ikke setter noe i vrangstrupen nå... Jeg er forøvrig medlem av foreningen til hostesaftens fremme...Litt småproblemer må man jo regne med ja, kremt... de har jo tross alt bare holdt på i 4 år over tiden(hoste) (hoster enda mer)
En annen interesant informasjon er forventet leveranse i år på 35-42 maskiner. Og at Boeing skal begynne inspeksjonen på de ca 50 787ene spred utover ommerådet i Everett. Altså er alle 787 som skal leveres i 2012 (ferdig)produsert og står på Everett. Faktisk er det lagret nok maskiner for levering mid februar til slutten av mai neste år.
LOT som blir først i Europa med 787 har 8 787 i bestilling. Wikipedia sier:
"The first aircraft is due to be delivered in April, 2012. Another four are expected to arrive between August and November the same year."
Noe som bekrefte / avkrefte dette?
Også lurer jeg på hvor skal disse maskinene brukes. Skal det bare erstatte de 767 de bruker i dag, eller skal de beholde 767s og åpne nye ruter med de 787?
LOT som blir først i Europa med 787 har 8 787 i bestilling. Wikipedia sier:
"The first aircraft is due to be delivered in April, 2012. Another four are expected to arrive between August and November the same year."
Noe som bekrefte / avkrefte dette?
Også lurer jeg på hvor skal disse maskinene brukes. Skal det bare erstatte de 767 de bruker i dag, eller skal de beholde 767s og åpne nye ruter med de 787?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.