Samme skroget, men vil bli sertifisert for 200 pax .. 11 mer enn -800 NG.
Men vet vi noe om hvor mange seter DY kommer til å putte inn?
Nei, men hva tror du...?![]()
Samme skroget, men vil bli sertifisert for 200 pax .. 11 mer enn -800 NG.
Og selv Ryanair har vel valgt å putte inn "bare" 197 seter.
CFM International has begun flight-testing the Leap-1B engine for the Boeing 737 MAX, laying the foundation for the start of flight trials of the new Boeing airliner in 2016.
The engine—which flew for 5.5 hr. in the No. 2 position on General Electric’s 747-100 flying testbed at Victorville, California, on April 29—becomes the third member of the family to reach the flight-test stage, joining the Leap-1A and -1C for the Airbus A320neo and Comac C919, respectively.
Planlagt første testflight om et drøyt år. Første levering mid-2017.
DY skulle vel også få sine første i 2017. Er DY den andre i verden som får levering da?
The wings will be attached to the first MAX fuselage on the also new Central line in Final Assembly in Renton in September. The new production line will allow the team to isolate the first 737 MAX build from the rest of the production in order to master the building process,
The 737 Max is due to roll out at the end of this year with first flight scheduled in 2016. into Launch customer Southwest, with 200 on order, will be the launch customer when the 737 Max is scheduled for first delivery in 3rd quarter 2017.
Nye og nedjusterte rekkeviddetall i Boeing sine brosjyrer fra MAX-modellene
737-7max fra 3.850nm til nå 3.350nm
737-8max fra 3.660nm til nå 3.515nm
737-9max fra 3.630nm til nå 3.515nm
Flyselskapene har nok visst dette hele tiden, men spørs nok nå om noen gutteromsruteutviklere må gjøre litt om på forutsetningene sine
Hvordan kunne 7max gå fra lengst til kortest range?
Hvordan kunne 7max gå fra lengst til kortest range?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.