Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Antar at det i så fall finnes noen der ute som har oversikt over hvorvidt SAS har sendt piloter på B717-kurs...
Noe nytt om dette her?
Det må jeg si ... Skal enda en flytype fra SAS-konsernet dumpes hos Blue1?
Det må jeg si ... Skal enda en flytype fra SAS-konsernet dumpes hos Blue1?
Trenger ikke å være ufornuftig å ha MD90 og 717 der (uten at jeg vet for mye om commonality), ettersom dette er tilgjengelige maskiner i en størrelse som Blue1 starter med blanke ark på. Hadde de allerede hatt 737 så hadde jeg vært helt enig med deg.
Dersom B717 skal inn, må det vel bli bye-bye til enten MD90 eller RJ85? Om ikke ligger det i så fall an til en betydelig ekspansjon...
Via et lukket forum kom jeg over denne linken som sier at Blue1 skal få 9 B717 til erstatning for MD90 og Avromasakinene sine.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.