Da blir det helg i Bodø som 40 års gave til min søster - hun vet det blir helgetur, men aner ikke hvor og ikke minst hva! Ser at det bokstavelig talt er "fløyet" avgårde billetter på ettermiddagsavgangene fredagen, så får vel be om litt fri for å ta et formiddagsfly. Vi må jo ha tid til å nyte et glass eller to fredag, vi er helt sikkert med og sosialiserer med andre her inne...
Men - er det noen som vet hvor lenge det er "action" på søndag? det fremgår litt lite klokkeslett av programmet på hjemmesidene pr. dd. Får man med seg det meste om man tar en av 17:30 maskinene til Oslo søndag eller bør man vente til 19:05/19:20?
Billetter til begge dagene - er det noen som kan antyde ca. priser? Bør man "følge med" når de blir lagt ut og kjøpe tidlig - eller er det nærmest ubegrenset?
Jeg vil annbefale deg å gå inn på Gruppen for Bodø Airshow på Facebook, og spørre om dette. En av de øverste lederne for showet er der inne og svarer støtt og stadig.
Forøvrig så vil jeg nok annbefale deg siste fly hjem, eventuelt gjøre som meg, reise hjem på mandag
Det ble 17:30 hjem på søndag, vi er sikkert litt slitne uansett ;-) MEN - jeg kan jo ikke legge igjen spor på FB - søster kan jo se hva jeg driver med på FB og da kan 2+2 bli 4 - vil så gjerne at det skal være en overraskelse for henne hvor vi skal - selv om det "klør" etter å fortelle henne om det...
Da gjenstår hotell - har funnet Radisson til 2.148,- / Thon til 2.099,- begge prisene for 2 netter inkl. frokost. Antar begge er non ref etc - men det er jo ikke så nøye, vi SKAL og VIL nordover den helgen (har jo egen reiseforsikring v/sykdom). Må jo si at ingen av hotellene ser akkurat topp moderne ut - selv m 4*.
Noen som kan anbefale det ene mer enn det andre? Hvordan er Rica htl i Bodø sammenlignet med de to andre?
Verdens beste i følge an.no
http://www.an.no/nyheter/article5967034.ece
Forøvrig: Flyshowet 16.-17. juni blir Skandinavias største i sitt slag. Til nå er det bekreftet over 130 fly til showet. Det gledes!
Det er jeg tilbøyelig til å være enig i. Det er noe helt spesielt med så store team som Frecce Tricolori, til forskjell fra mindre team som Patrouille Suisse, hvor det er litt dødtid i programmet her og der, så er det alltid noe som skjer i Frecce Tricolori sitt program.Verdens beste i følge an.no
http://www.an.no/nyheter/article5967034.ece
Det er jeg tilbøyelig til å være enig i. Det er noe helt spesielt med så store team som Frecce Tricolori, til forskjell fra mindre team som Patrouille Suisse, hvor det er litt dødtid i programmet her og der, så er det alltid noe som skjer i Frecce Tricolori sitt program.
Det eneste de "mangler" nå er noe russisk, men ikke nødvendigvis fra Russland, en polsk MiG-29 hadde f.eks ikke vært å forrakte.
Smaken er som baken osv., nå er vi jo så heldige at vi slipper å velge![]()
Blir det større en Gardermoen i 94??
Tror jeg nok ikke at det blir.. Der fløy jo, frecce, swiss, red arrows, de russiske knights, helikopterteamet grasshoppers.. harrier, tornado, F-5. Herc med jato-start. Masseformasjon F-16++++.. Det er nok en liten vei til å gå før det blir større en Gardermoen 94..
Kan nevne at Veteranflygruppa fra Kjeller også stiller med det meste vi har. Gleder meg stort til å fly Tiger Moth i 75kts fra Kjeller til Bodø![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.