Bodø Airshow 2012

Re: Bodø Airshow: 50 gratis plasser med sol i ryggen

:-) jeg har fått plass gitt, da blir det innkjøp av nytt objektiv til anledningen.. Er det noen som veit hvor det området er forresten? Sitter og glaner på kartet på finn og prøver å finne det ut men..

Hmm. Jeg har ikke hørt noe. Men flybilletter å hotell er bestilt,

har dere sjekket beskjedboksen deres på facebook? Jeg hadde fått den meldinga på julaften jeg, men så ikke beskjeden før nå pga at det nye opplegget på facebook er rævva..

Jeg har bekreftet plass i spotterboksen, detta blir gøy :D

Regner med at det er enten ved kaffebaren til 1'ern eller ved TACAN antenna over C5.. Der er det kjempeutsikt og sjeldent bra fotomuligheter.

har dere sjekket beskjedboksen deres på facebook? Jeg hadde fått den meldinga på julaften jeg, men så ikke beskjeden før nå pga at det nye opplegget på facebook er rævva..

Finner ikke noe.. Jaja. Da var 18 desember for sent da

Jeg meldte meg på den 17., men har heller ikke hørt noe. Hvis det er fullt så skulle man vel tro at de la inn en notis om dette på hjemmesidene?

Edit:

Håvard Hvoslef Kvalnes said:
Det er meldt på 39 personar så langt, så det er framleis nokon plassar ledig for dei som vil melde seg på i løpet av jula!

De som allereie har meldt dykk på er med andre ord godt innanfor dei 50 ledige plassane :)

Ei god jul til dykk alle!

Fra Facebook-sidene til BAS, postet på julaften, så da burde det vel ikke være noen grunn til bekymring :)

Last edited:

Pokker, må jeg fly opp og hente svaret eller? Rart ikke alle fikk svar samtidig. Er det forresten noen hurragutter på vei nordover fra OSL?

Jeg flyr opp ifra OSL fredag morgen med SK4104. Skal ha med meg flymuseet å litt hadde jeg tenkt. Men venter fortsatt på svar

Håvard Hvoslef Kvalnes skriver også:

Det er ikkje sendt ut nokon stadfesting på at nokon har fått plass enda. Vi vil kontakte dei femti heldige når det antallet er nådd med meir informasjon. (Tidlegast 4. januar dersom vi når 50 påmeldte før den tid)

Men eg kan stadfeste for deg no at du er registrert og har fått plass.

og

Dersom andre er ønskar å vite om dei har plass eller ikkje kan dei sende meg ein melding her på facebook så skal eg svare så fort eg kan i julestria. Mailen som vert brukt i samband med påmeldinga har eg berre tilgang til på kontoret, og har ferie fram til og med 3. januar.

i Bodø Air Show 2012 gruppa.

Jeg reiser oppover på torsdagen den uka, tenkte å få med meg en havørnsafari mens jeg først er på de trakter igjen.. Gjøre en langhelg av det. Har ikke bestilt fly og hotell enda, men er vel ingen bråhast..

Endelig kom bekreftelsen om plass på mail. Dette skal bli råfestlig. Gleder meg som en unge på julaften. Da er det bare å bestille flybillett :colgate:

flere som skal ha nytt objektiv for anledningen ja ;-) har da enda ikke bestemt meg for hva jeg skal ha jeg da, er et par-tre stykker jeg vurderer..

Tror jeg for min del tar med begge kameraene og 70-200F4 på den ene og 100-400 IS på den andre.

Flyr vel opp på fredagen tenker jeg. Får se litt åssen jeg jobber.

Fikk skriftelig bekreftelse idag, selv om jeg har fått bekreftelse fra før. Så alt er pakket og klart, så da er det bare å regne med at været holder.

Fikk bekreftelse i dag jeg også, så da er det bare å krysse fingrene for at det dukker opp noen spennende maskiner i Bodø.

Re: Spotting ved Bodø Airshow - påmelding

Jeg fikk tildelt spotteplass på Bodø Airshow, så blir spennende og se hvor vi blir passert hen..;)

Dette blir morro folkens!
Hvem flere har fått plass?

Re: Spotting ved Bodø Airshow - påmelding

Jerry og jeg har også fått plass. Så nå er det bare å krysse det man har av fingre og tær for at det kommer noe spennende. Selv om jeg er redd for at det kan bli relativt skrantent i Bodø, det er mange display teams som enten blir borte i år eller kun vil gjøre noen få displays. Og da står kanskje ikke et mellomstort show i lille Norge øverst på lista..

Back