Nei, samme flightnummer = 1 segment.SVG-BGO 1 segment. BGO-AES 1 segment. Totalt 2.
SVG-BGO 1 segment. BGO-AES 1 segment. Totalt 2.
Ahh, litt tidlig på morgenen. Så ikke samme flightnr før nå. Korrekt som Peppep sier.
Må poengene postes innen kvalifiseringsperioden, eller holder det med at poengene ble opptjent (dvs reisen foretatt) innen kvalifiseringsperioden?
Vurderer om jeg skal la poengene gå til SAS for å kanskje nå gull innen 1. okt eller like gjerne flytte over til Aegan så jeg har sjanse på gull senere.
Du bør kjappe deg: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=120008
Da mangler du 22 før nyttår da
Sjekket nettopp på SAS chat'en. Svar derfra var at dagens opptjeningsnivå gjelder ut kvalifiseringsperioden din. For min del fra 1/4-13 til 31/3-14, og fikk positivt bekreftet ja at 35 legs innen denne perioden kvalifiserer til gull. Gamle regler gjelder da ut kvalifiseringsperioden. Så får vi nå se da.
Jeg har begynt å reise min månedlige tur til London via CPH. Muligens ikke den ruten som gir flest poeng pr. krone brukt, men sålenge turene uansett må gjøres og jeg har tid passer det fint.
Kjapt spm her. Hadde følgende tur: Hau-Osl-Mxp-Osl-Hau nettopp. Før turen manglet jeg 500poeng for å bli EBS. Ergo kun første legget av turen er nok til å bli EBS. Ser på poengene som er kommet inn nå at jeg ikke har fått de 15% ekstra for resterende legs, har jeg krav på de? Eller regner sas at jeg ble EBS etter denne bookingen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.