Originally posted by SE-DYD
Fine bilder! Bra balansert lys! Synd du ikke fikk med hele winglet'en på første bildet!
Er det 2 Logo-prop'er i WF eller er den gul på andre siden?
Originally posted by ATC-flyradar
Takker så mye, det er masse bilder fra dagen i dag, Leorim fra Stavanger ankom forsinket 10:15 og ble geledet rundt på OSL sine baner og begynte på 19L - og ente på 19R i mange timer.
Vi avsluttet dagen ved PIA på 19R ( sjelden brukt av PIA når jeg er der) ved 17.15 tiden og fått en velykket 7 timer samlett med mye bilder.
Jeg venter spent på lennart sine bilder -
Takk Lennart for at du tok en (lang) tur til OSL - Oslo Lufthavn Gardermoen --:lol:
Takk for byttet - når har jeg også 5o - 500 mm - så Jan Kaare vi møtes senere for FOTO :colgate:
Originally posted by Thomas
.. er det ikke en bonde i Nannestad som eier Vollen i Vest og marka rundt der? - Spørs om han blir jækla glad om en gjeng spottere begynner å rasle med sablene. :smile2
Sikker? - Nei, men mener det ble noe tull i fjor da en gjeng skulle fyre opp grillen der sent på kvelden.
Sikker? - Nei, men mener det ble noe tull i fjor da en gjeng skulle fyre opp grillen der sent på kvelden.
UFF - husker at det var noe på andre siden 19L på årsmøte til spotterforeningen - men om det var der, er jeg ikke sikker på.
Spør Hans Olav og gjengen
Jan
Originally posted by Airbus 330
UFF - husker at det var noe på andre siden 19L på årsmøte til spotterforeningen - men om det var der, er jeg ikke sikker på.
Spør Hans Olav og gjengen
Jan
Vi skal ha ett møte med OSL nå i høst, saken skal tas opp da.
Så får vi se om vi kommer noen vei med dem.
Airbus 330.
ok - skal vi lage en egen tråd om dette med dugnad på Vollene -osl ??
Kanskje LN-MOW kan flytte ( de svarene som omhandler dugnad) dette til en egen tråd som heter " Dugnad på vollen osl 2007 "
Takk -
Jan
Originally posted by Airbus 330
Vi skal ha ett møte med OSL nå i høst, saken skal tas opp da.
Så får vi se om vi kommer noen vei med dem.
Airbus 330.
Jeg er med -lar dette ligge litt, det ville være synd om vi mistet vollen på 19R og 19L - på 01 banene så er det trorlig OSL/Avinor som eier flishaugene og plassen ved Militæret museum.
Det er bra at dette er på dagsorden på flyspotter.net og for alle oss/de som er medlem der.
Hans Olav - vet du noe mere enn hva som vi beskriver ???
Jan
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.