Bilder fra OSL i dag

Har aldri vært noe tema å "miste" vollene, har det vel? Jeg har spottet på Gardermoen siden 1999, men aldri blitt fortalt av noen at jeg må fjerne meg.

Kjernens bunn er at vollene eies av en privatperson, og en gjeng flygale mannfolk kan ikke bare starte å grave og tette igjen humper i veien hans uten tillatelse :p

Originally posted by Airbus 330

Originally posted by ATC-flyradar

Jeg er med -lar dette ligge litt, det ville være synd om vi mistet vollen på 19R og 19L - på 01 banene så er det trorlig OSL/Avinor som eier flishaugene og plassen ved Militæret museum.

Det er bra at dette er på dagsorden på flyspotter.net og for alle oss/de som er medlem der.

Hans Olav - vet du noe mere enn hva som vi beskriver ???

Jan

Hans Olav er på ferie i Spania, kommer ikke hjem før slutten av neste uke.
Usikker på om han er på nett før da Jan.

Airbus 330.

Det er OK Jan Kaare - bare at noen settes prio nr. 1 til høsten, slik at noen avklaringer kommer og vi vet noe mere om dette.

Ikke forstyr Hans Olav i ferietiden, han har godt av sol og varme - får det få ikke du og jeg ;)

Jan

Jeg er med -lar dette ligge litt, det ville være synd om vi mistet vollen på 19R og 19L - på 01 banene så er det trorlig OSL/Avinor som eier flishaugene og plassen ved Militæret museum.

Det er bra at dette er på dagsorden på flyspotter.net og for alle oss/de som er medlem der.

Hans Olav - vet du noe mere enn hva som vi beskriver ???

Jan

Hans Olav er på ferie i Spania, kommer ikke hjem før slutten av neste uke.
Usikker på om han er på nett før da Jan.

Airbus 330.

Det er OK Jan Kaare - bare at noen settes prio nr. 1 til høsten, slik at noen avklaringer kommer og vi vet noe mere om dette.

Ikke forstyr Hans Olav i ferietiden, han har godt av sol og varme - Hva er sol og varme ???
Jan

Snakka akkurat med Hans Olav på tlf nå, og han kunne fortelle at Bonden eier skogsbilveien inn til 19R, alt annet eier OSL. Men OSL leier ut skogen i området rundt til Bonden. Så det er nok ikke bare bare å starte en dugnad på en vei som OSL eier. Så vi i NSFF skal ta dette opp med OSL i ett møte så fort folk er ferdig med feriene sine.
( Håper jeg skjønte Hans Olav rett nå da ):lol:

Airbus 330.

Snakka akkurat med Hans Olav på tlf nå, og han kunne fortelle at Bonden eier skogsbilveien inn til 19R, alt annet eier OSL. Men OSL leier ut skogen i området rundt til Bonden. Så det er nok ikke bare bare å starte en dugnad på en vei som OSL eier. Så vi i NSFF skal ta dette opp med OSL i ett møte så fort folk er ferdig med feriene sine.
( Håper jeg skjønte Hans Olav rett nå da ):lol:

Airbus 330.

Bra Jan Kaare - da er det ikke så farlig for oss. Men ikke glem veien ned til 19L den var ikke god i dag - skarp fra svingen og grei så lenge det er asfalt og så begynner hullene og hullende osv.

Takk til hele foreningen at dere står på for oss medlemmer ! - Så folkens meld dere inn i - se her: http://www.flyspotter.net/

Sommerhilsen
jan Støkkebo

Back