Jeg lovte vel noen bilder også? Ser jeg har vært sykt dårlig på å ta bilder her, så dere får (ca.) det jeg har.
DK 2025 by martinfoss, on Flickr
Dette må være forretten til lønsjen på utreise fra Oslo. Eller muligens fra Peppes kvelden før oppe i Nydalen.
Gutta koste seg også på tur
Lillebjørn syntes de hadde en veldig rar cola
Skipselgen ble også litt "rar" av noe "brus" han fant-
Jeg hadde det på ingen måte direkte fælt jeg heller.
En oppspist laksetartar på Explorers Steakhouse
Rakk å ta bilde av biffen
Ingen direkte usmak på desserten heller
Vinket farvel til Crown Seaways. Hadde første tur med henne i 1996. Neste gang kan det hende hun både ser annerledes ut, og heter noe annet.
Her ser det ut som jeg skulle ta toget til Kalmar
"Tankefull togspotter i høstregn" kaller jeg dette "mesterverket"
Også var det ingen bilder før jeg var på konsert, så her er et par blinkskudd derifra:
Pete Lincoln med sin nye(?) Telecaster.
Luke Bullard med sin Gibson Non-reverse Thunderbird i Inverness Green (grei oppgradering fra den Squier Precision-bassen han hadde brukt fram til da.
Nå ser jeg på bilder på nett at han har "nedgraadert" til en Epiphone Thunderbird (Tenk på Epiphone som Skoda-varianten av Gibson. Samme, men billigere))
Pete og Luke under fremføring av tittellåten på denne TR'en
"Back there, in the engine room, on the drums, Steve Pinnell". Eneste i dagens lineup som har passert 70, men det synes ikke der han sitter og dæljer løs!
Mick McConnell på sin Music Man Steve Lukather signaturmodell.
(For å gjøre tråden litt flyrelatert: Da jeg så Smokie i Lillestrøm i 2018, ble konserten litt forsinket, og under introduksjonen av bandmedlemmene ble Mick introdusert som "on lead guitar en delayed aeroplanes!"). Snart har han spilt så han får råd til ny bukse
Det sies det er ok å ta seg en øl på jobben i Danmark? Martin Bullard tester myten.
Og alle var enig om at det hadde vært en bra konsert (pardon my finger)!
Vel tilbake i Kjøben og om bord i Pearl Seaways: En helt schinnsych(hikk) digg jordbærsmoothie!
Takk for at du leste og tok en titt

Dette må være forretten til lønsjen på utreise fra Oslo. Eller muligens fra Peppes kvelden før oppe i Nydalen.

Gutta koste seg også på tur

Lillebjørn syntes de hadde en veldig rar cola

Skipselgen ble også litt "rar" av noe "brus" han fant-

Jeg hadde det på ingen måte direkte fælt jeg heller.

En oppspist laksetartar på Explorers Steakhouse

Rakk å ta bilde av biffen

Ingen direkte usmak på desserten heller

Vinket farvel til Crown Seaways. Hadde første tur med henne i 1996. Neste gang kan det hende hun både ser annerledes ut, og heter noe annet.

Her ser det ut som jeg skulle ta toget til Kalmar

"Tankefull togspotter i høstregn" kaller jeg dette "mesterverket"
Også var det ingen bilder før jeg var på konsert, så her er et par blinkskudd derifra:

Pete Lincoln med sin nye(?) Telecaster.

Luke Bullard med sin Gibson Non-reverse Thunderbird i Inverness Green (grei oppgradering fra den Squier Precision-bassen han hadde brukt fram til da.
Nå ser jeg på bilder på nett at han har "nedgraadert" til en Epiphone Thunderbird (Tenk på Epiphone som Skoda-varianten av Gibson. Samme, men billigere))

Pete og Luke under fremføring av tittellåten på denne TR'en

"Back there, in the engine room, on the drums, Steve Pinnell". Eneste i dagens lineup som har passert 70, men det synes ikke der han sitter og dæljer løs!

Mick McConnell på sin Music Man Steve Lukather signaturmodell.
(For å gjøre tråden litt flyrelatert: Da jeg så Smokie i Lillestrøm i 2018, ble konserten litt forsinket, og under introduksjonen av bandmedlemmene ble Mick introdusert som "on lead guitar en delayed aeroplanes!"). Snart har han spilt så han får råd til ny bukse

Det sies det er ok å ta seg en øl på jobben i Danmark? Martin Bullard tester myten.

Og alle var enig om at det hadde vært en bra konsert (pardon my finger)!

Vel tilbake i Kjøben og om bord i Pearl Seaways: En helt schinnsych(hikk) digg jordbærsmoothie!
Takk for at du leste og tok en titt