Beste rute/deal til Sydney

I Z (Executive First Lowest) gir Air Canada kun x1 miles med Diamond Club, så går ut i fra at det ikke er noe mer å hente hos EB.
(I eget program gir AC 125%)

Takk for hjelpen alle sammen. Da ble det Emirates ettersom prisen fra Frankfurt til Sydney var ganske bra og så er det relativt greit å komme seg til Frankfurt med Lufthansa fra Stavanger :-) Hvis det hadde vært litt billigere å komme seg fra SVG til London så hadde jeg nok vurdert en flight derfra. Men jeg tror ikke det blir så galt med en 14 timers flight fra Dubai til Sydney i A380 på business class :)

Hvor mye betalte du? Emirates har ofte gode priser og salg i Business Class eller First Class - og det er sikkert en opplevelse langt bedre enn SAS og Thai, som var det billigste jeg fant. De skulle ha 20.000 kr. t/r. på de aktuelle datoene.

20000 for tur/retur til Sydney? Jeg fant ikke noen priser som lignet på det da jeg søkte :-( Emirates kostet ca 29.000 som ikke er galt med tanke på at jeg har betalt 25.000 for å komme til KL med Sas/Thai

20000 for tur/retur til Sydney? Jeg fant ikke noen priser som lignet på det da jeg søkte :-( Emirates kostet ca 29.000 som ikke er galt med tanke på at jeg har betalt 25.000 for å komme til KL med Sas/Thai

20.000 kr. med SAS og Thai fra Frankfurt, ja. SAS har rimelige billetter til Oceania om man reiser ut fra f.eks. London, Amsterdam, Brussel eller Frankfurt til København (omvei, ja!) og deretter med SAS til Bangkok og videre med Thai. Prisene starter på ca. 20.000 kr. i Business Class og ca. 14.000 kr. i Economy Extra. Du får fly Business Class (200 % opptjening, Z-klasse) hos Thai om du bestiller Extra hos SAS. Bestilte nylig en slik billett til Auckland. De selges bare på sas.no - og ikke hos f.eks. Widerøe, som ikke er så glad i å selge SAS-billetter til Oceania.

Back