Re: Besøk på flymuseum i Ukraina
Dette museum ligger cirka 12 km utenfor Lugansk, dette er ikke noe stort og fint museum, men en del fly som er sat på bakken og man betaler vel 50 nok for at komme inn, utover fly er det en del russisk materiel fra krigstiden, misiler og en stor del kjøretøyer som man kan se på også, på plassen står også flere antonov maskiner, og på dette museum kan du ta alle de bilder du har lyst på, men en ting må du vite at dette område i Ukraina er ett fattigt område, og den standard vi har her i Norge, finner du ikke der, men du finner ikke ett sted på jorden hvor du som turist blir behandlet bedre

jeg og min kjæreste,driver turist/dating bedrift i ukraina, og utfører en del turist service i området, så skulle du få bruk for hjelp og mer info, kan du alltid kontakte meg, vi har mange gode kontakter i Ukraina og kan derfor hjelpe deg med hotell/leilighet transport og hvad det enn måtte være, til riktig pris, for kommer du som turist vil de jo prøve at tjene ekstra på deg, i dette område av Ukraina ligger en årslønn på cirka 9.000 Nok, så du kan sikkert tenke deg hvor billigt det er dernede, men si ifra om du behøver noe hjelp.
Hilsen Torben Iversen