BU662
critical mind
Jeg har just na sjekked lavpriskalenderen deres for CPH-KRP :
KRP-CPH:
20.1.: -> Det finnes seg 1 DKK billetter
21./22./24. -> Flyene er fullt
CPH-KRP:
20./21. -> Det finnes seg 1 DKK billetter
22./24. -> Flyene er fullt
Deretter er det bare 149/240/415 DKK billetter.
----------------
Jeg ikke sier at Cimber gjorde feil og dersom ikke fortjener a overleve. Men de ma rydde opp huset selv, og finne en lösning for deres 737-ops problem. Det jeg sier. Som en fokussert selskap som de agerte i de gamle Sterling tider har de alle livets retter. Men til disse tilstand ma de komme tilbake alene. Da har de sin nisje.
De spörsmaler som du stiller av generelle art omkring bransjen har sikkert sitt plass. Mens svarene er langt större og ikke omhandler danske egenheter, men mye mer globale trender. Globalisering, synkende velferden i store deler av Europa og en sterkt minskede marked for fullpris-billetter i Europa 2009. Da har selskaper som SK, LH, BA og co ingen annen valg enn a kutte avganger.
Igjen tror jeg at dette er en eget tema verdt!
KRP-CPH:
20.1.: -> Det finnes seg 1 DKK billetter
21./22./24. -> Flyene er fullt
CPH-KRP:
20./21. -> Det finnes seg 1 DKK billetter
22./24. -> Flyene er fullt
Deretter er det bare 149/240/415 DKK billetter.
----------------
Jeg ikke sier at Cimber gjorde feil og dersom ikke fortjener a overleve. Men de ma rydde opp huset selv, og finne en lösning for deres 737-ops problem. Det jeg sier. Som en fokussert selskap som de agerte i de gamle Sterling tider har de alle livets retter. Men til disse tilstand ma de komme tilbake alene. Da har de sin nisje.
De spörsmaler som du stiller av generelle art omkring bransjen har sikkert sitt plass. Mens svarene er langt större og ikke omhandler danske egenheter, men mye mer globale trender. Globalisering, synkende velferden i store deler av Europa og en sterkt minskede marked for fullpris-billetter i Europa 2009. Da har selskaper som SK, LH, BA og co ingen annen valg enn a kutte avganger.
Igjen tror jeg at dette er en eget tema verdt!