Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det er jo vanskelig å forstå dette, flyplassen er vel nesten ferdigbygget? Og så kan det ta seks år for å gjøre "justeringer"??
Schoenefeld var kanskje endel midlertidige loesninger imellomtiden, den ligger jo rett ved siden av.

Dagens rullebane på Schönefeld er faktisk den nordlige på den kommende Brandenburg, så de ligger ikke bare ved siden av hverandre. De ligger oppå hverandre
Now comes news that even that date will not be met and indeed, according to Spiegel.de, the airport may never open at all. The latest problem which was discovered last week will postpone the opening indefinitely.According to franceinfo.fr the ceiling within the terminal building has been found to be too heavy.

Dette er jo bare trist for Berlin. Men det ser ut som sindige tyskere stikker fingeren i jorden og ser hva som kan gjøres. Å bygge en helt ny terminal ved siden av og rive skandalebygget er kanskje det mest fornuftige når alt kommer til alt. Det er merkelig at dette kunne gå så langt i et land som Tyskland.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	