• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Bedre onsdag

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kaffekopp nr 1. Du verden hva skikkelig dop gjør…så nå er jeg igjen klar for arbeidslivet. Skal se det finnes oppgaver på toppen av byen som må løses. Ha en fin dag du også.

God morgen fra tbanen. På vei nesten opp i Eb og Suds strøk for litt jobb. Så får vi se om direktørene blir fornøyde, slike lønninger er neppe unikt for Helse Nord. Bjørnbeth i Ous tjener nok greit han og .

God morgen fea Scandic Nidelven der Rica-arven fortsatt lever og leverer. Fikk stort rom og frokosten er det vel neppe lov å klage på (,men rent vann fant jeg ikke).

Ned til sivilisasjonen i kveld.

God morgen fra Forus. Ukens siste vakt er i gang. Kjenner det skal bli bra med en langhelg selv om det blir litt program. Ha en fin dag!

Goo'morgen. Vejret er gråt i gråt, i dag, og planerne er små, før næste mandag. Men derfor kan man stadigvæk godt stå op om morgenen, og nyde dagen. Klokken har passeret JumboJet(7.47), som vi alle jo ved er dagens bedste tidspunkt. Må i have en dejlig onsdag :-)

God morgen fra kontoret. Dagens trening ble erstattet av deilige 23.000 skritt i et nydelig høst-Oslo.. Det er lite som slår denne byen. I dag er det 20 år siden man ble sammen med det som ble FruS, og den skal feires hvor vi trives best; hjemme med Centra-middag. Hovedfeiringen er på tirsdag og Virgin maser om at vi må velge mat..

Morn fra RE11. Rimelig trøtt i trynet, så greit at Vy spanderer kaffen i dag også. Airpods ligger hjemme så da blir jeg nødt til å sitte her uten noe hverken musikk eller podcast, men overlever vel det også

Mornings fra kontoret. Det skal jobbes og budsjetteres litt. Utover utviklingssamtale på skolen så er det plutselig en dag uten at barna har noe program som innebærer logistikk. Ha en fin dag.

Hei og hopp fra Stavanger. Starter dagen med litt hjemmekontor før jeg skal komme meg til bortekontoret i god tid til lunsj. Endelig en uke med bra høstvær her vestpå også, så får komme meg ut på tur i ettermiddag.

God morgen fra Sola. Her kjørte en inn porten kl. 6 i morges så rikelig med kaffe er allerede inntatt.
Nå sitter en i Skype møte som skal vare stort sett hele dagen.
Kan melde om pent høst vær fra disse kanter.
Ha en flott onsdag :)

God formiddag fra toppen av byen her også, nærmere bestemt Voksenåsen hvor man er på to dagers jobbsamling. Strålende vær og OK program for dagen. Ha en finfin onsdag🙂

• Like
Reactions: EB
God dag fra SAS CPH lounge. Fin flight fra IAD i natt med SK926. Nå kort stoppover før flighten opp til SVG SK1872.
I kveld medlemsmøte i Flymuseets Venneforening i Sola Sjø.
Siegfried Hernes holder foredrag fra sin tid som flyger på 331 skv. og QRA i Bodø. Møtet er åpent for nye medlemmer også.
Kl 18.00 i 718 skv. Mimrehall.

Ha en fortsatt fin dag.

• Like
Reactions: EB
God onsdag fra Santiago. Overskyet, men sommerlig. Straks en god treningsøkt og så blir det diverse gjøremål. Ha en bra dag.

God ettermiddag fra Bergen. Sitter hos en kunde og ser høsten bre seg nedover åssidene - både i form av tåke og høstfarger. Snart hjem med SE-RUR.

G'morgen! Litt vondt i skulderen etter et dobbelt 'skudd' i går. Da skulle man være sikret mot både Covid og influensa denne vinteren. :p RSV-skudd har jeg allerede fått.

Da passer det vel å mimre litt tibake til de dager hvor 'prakter' var ett av de store moteordene.

pr10.webp

God ettermiddag frå Trondheim. Snart klar for siste fotballkamp for ein junior for sesongen. Utviklingssamtale var i går. Gler meg til ro og fred neste veke? Nja... Prøver å finne plass å reise med frøkna før jul på helgetur. Ser middels dårleg ut. Kanskje rett og slett Østersund (ikkje med fly, då)

Back