dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
….paa en rolig tirsdag paa verden beste lille oey. Stille i huset etter at 2 tidligere forum medlemmer var paa besoek i forrige uke, begge er vel ofre for Flyprat innskrenkningene - selv Flyprat er ikke unntatt Covid innskrenkninger ^_^
Rolig i huset, men travelt paa jobb - dagene er ikke ulike OJB sine, et stort prosjekt er i ferd med aa avsluttes, mye LL her ogsaa, samtidig starter et nytt 12 maaneder’s prosjekt - er jo ikke oekonom, saa jeg lurer litt paa hvordan man med en 50 timers uke paa hjemme kontor vil beregne on site - det vil si 10 ekstra timer til pendling - trekker man de 10 fra de 50 saa en ender opp med 40 timer (ser ikke helt at det er mer effektivt, men er jo ikke oekonom
) eller legger man til de 10 timene saa det blir 60 timer ? Er det noen som ikke liker sin kone saa man er saapass hysterisk for aa holde seg unna, hoeres veldig ut som en daarlig deal - men jeg er jo gift med en Italienerinne - saa aa holde seg unna vil bety at jeg taper all gleden. Men jeg er jo ikke oekonom 
Rolig i huset, men travelt paa jobb - dagene er ikke ulike OJB sine, et stort prosjekt er i ferd med aa avsluttes, mye LL her ogsaa, samtidig starter et nytt 12 maaneder’s prosjekt - er jo ikke oekonom, saa jeg lurer litt paa hvordan man med en 50 timers uke paa hjemme kontor vil beregne on site - det vil si 10 ekstra timer til pendling - trekker man de 10 fra de 50 saa en ender opp med 40 timer (ser ikke helt at det er mer effektivt, men er jo ikke oekonom