Har tenkt å få sydd meg noen dresser mens jeg er i Thailand. Hva er anbefalingen med hensyn til å gjøre dette i Bangkok eller på Koh Samui ? Er det dyrere i Bangkok?
Da er jeg ute etter et hotell 4-5 stjerner nærmest mulig, som betyr vel langs sukhumvit road eller i slutten av det, i nærheten av BTS.
Skreddere har vært diskutert tidligere i tråden her... Men det aller meste er dyrere på Samui enn i Bangkok, så også skreddere. Og kvaliteten på skredderne er nok også bedre i Bangkok om du er nogenlunde heldig med valget.
Har du noen tips ? Ser på forumet at noen har anbefalt Tailor on Ten som ikke ligger så lang fra Westin hvor jeg skal bo. Er det andre anbefalinger? Kvalitet er viktigere enn pris.
Har du noen tips ? Ser på forumet at noen har anbefalt Tailor on Ten som ikke ligger så lang fra Westin hvor jeg skal bo. Er det andre anbefalinger? Kvalitet er viktigere enn pris.
Sånn uavhengig av dine statuser og priser: Bodde på Hyatt Erawan i sommer i standardrom. Nyoppussede rom (de er snart ferdig med hele hotellet, og kanonbra frokost og man går under tak til BTSen. (Skal man bare plaske i poolen så finnes det kulere steder i BKK tror jeg)
TriStar har du status hos leaccor? Jeg har lyst på sofitel, bodd mye på Hilton så langt så kanskje bra med noe annet, men det er ikke snakk om at jeg betaler nærmest 400NOK per natt ekstra bare for frokost..
TriStar har du status hos leaccor? Jeg har lyst på sofitel, bodd mye på Hilton så langt så kanskje bra med noe annet, men det er ikke snakk om at jeg betaler nærmest 400NOK per natt ekstra bare for frokost..
Fikk nettopp inn en e-mail om kampanje (40% rabatt) fra Le Club Accor. Priser fra EUR 98,- på Sofitel Bangkok Sukhumvit.
http://www.accorhotels.com/gb/hotels-offers/promotion-16590-promotion.shtml
Akkurat den der så da ganske så behagelig ut?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.