Og som jeg skriver, det er et gebyr du betaler på flybilletten din, 700bath. Ved kun transit har du ikke betalt gebyret. Om de har system for og fange dette opp og du må betale er uvisst, men ikke få sjokk om du må betale.
Er snart 3 år siden sist jeg bodde der.Noen som har bodd på Grand Sukhumvit Hotel Bangkok i det siste? Slo til da jeg fikk en relativt god pris for 4 netter og har bare skumlest igjennom TA.
Hei, noen som har erfaring med denne restauranten?
http://www.issaya.com/issaya-restaurant
Har 2 netter i BKK i jan. - reisefølget blir 40 år så tenkte å ta henne m på et hyggelig sted og vurderer Issaya. Blir ikke noen fuktig feiring da vi har tidlig flight hjem dagen etter, men ønsker god mat og hyggelig atsmofære. Andre anbefalinger?
Camilla![]()
Hvordan er området rundt der expresstoget til BKK har ankomst I byen? Er det enkelt med overgang til Skytrain derfra? Noen hoteller i umiddelbar nærhet?
Hvordan er området rundt der expresstoget til BKK har ankomst I byen? Er det enkelt med overgang til Skytrain derfra? Noen hoteller i umiddelbar nærhet?
Noen bra restaurant-tips? (God totalpakke og en opplevelse). Den ene kvelden blir som vanlig Sirocco som man aldri blir lei av. Trenger en bra (ikke gourmet) thai restaurant som er i herlige omgivelser.
Båtturer?
Har jeg gått glipp av noe her? Har hørt at noen ser på thai-boksing, men går turister virkelig på slike sports-turneringer?Hvilke områder bør man gå ut om kvelden hvor det er liv men ikke ping-pong show osv?
Har jeg gått glipp av noe her? Har hørt at noen ser på thai-boksing, men går turister virkelig på slike sports-turneringer?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.