men den det trygest er vel å la hotellet ordne transporten til deg
fra og til flyplass og eventuellet mens du er på hotellet
eller så kan du vel bruke BTS
Takk for tipset angående The Continent hotel det ser veldig bra ut
og akkurat det jeg er på utikk etter.
Bra pris, gratis internett og pick-up fra flyplassen som er 500 thb enn andre![]()
"Tryggest" er det nok, men du betaler jo også ekstra for det. Jeg ville sett på det som totalt unødvendig. Men det må jo være opp til hver enkelt. Føler du at det er tryggere, så gjør du det. Ingen grunn til å gå å bekymre seg for å spare noen kroner. Vi snakker jo tross alt om relativt beskjedne beløp her. Men jeg har alltid tatt vanlig taxi, og synes det har fungert helt greit. Selv de som lurer deg med å kjøre uten meter kan du som regel prute ned til 400-450 thb, så de snyter deg ikke akkurat for mye penger.
Leste det i et reisemagasin ja, flere som har blitt arrestertPoenget er å være bestemt på meteret. Heldigvis er det jo nok taxier i Bangkok så det å finne minst en som kjører på meteret uten å blunke er ikke noe vanskelig. Visstnok har militærjuntaen slått hardt ned på en del tull med taxi etc der nede nå.
Skal selv en kjapp tur innom Bangkok i Februar, som del av en lengre reise. Etter å ha lidd under valgets kval noen uker, så valgte jeg å booke meg inn på Shangri-La. "Problemet" med å velge hotell i den byen er jo at utvalget av gode hoteller er hinsides. Valgte å gå for noe nytt denne gangen, så håper det blir bra.
Conrad, Four Season og Mandarin Oriental er vel alle bankers
Sist nevnte er vel en av byens dyreste
Koster 14.000 ++, pleier det å være noe salg på dette hotellet?
Noen erfaringer med Park Plaza? Virker jo som et bra hotell ut ifra Tripadvisor og prisen var særdeles attraktiv med bare 2600 kroner for 4 netter.
Noen erfaringer med Park Plaza? Virker jo som et bra hotell ut ifra Tripadvisor og prisen var særdeles attraktiv med bare 2600 kroner for 4 netter.
Har bodd i nærheten, og det er et lite stykke å gå til BTS/Asok. Ellers ok område.
Park Plaza Sukhumvit (ligger i soi 16 om jeg ikke husker feil) eller Park Plaza Soi 18? Soi 18 hotellet er noen år, og Park Plaza Sukhumvit er merkbart nyere (nytt av fjoråret om jeg ikke tar helt feil?). Om du er ute etter å gjøre et varp dog, kan jeg varmt anbefale Park Plaza Soi 18. Det er VIRKELIG billig (400 kroner natten for 50 kvm suite), og ga topp valuta for pengene. Det er ikke et femstjerners hotell, og det merker du, så ha ingen illusjoner der, men det er antakeligvis den hotellopplevelsen jeg kan si har gitt best ROI for min egen del.
Her tror jeg du blander litt mellom de to PP-hotellene. Park Plaza Soi 18 ble åpnet i 2011, mens Park Plaza Sukhumvit (ligger i Soi 16) er eldre.![]()
Noen med erfaring fra Chatrium Hotel Riverside. Ikke flust av hoteller som har rom/suiter med to soverom pluss oppholdsrom.
Skal selv en kjapp tur innom Bangkok i Februar, som del av en lengre reise. Etter å ha lidd under valgets kval noen uker, så valgte jeg å booke meg inn på Shangri-La. "Problemet" med å velge hotell i den byen er jo at utvalget av gode hoteller er hinsides. Valgte å gå for noe nytt denne gangen, så håper det blir bra.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.