Originally posted by OEriksen
Privat Air har vi også.
Originally posted by queso
Privat Air har vi også.
2 russiske chartere har vi også![]()
Så siden SGS/SA har høyere priser enn NP så er de bedre/flinkere enn dem? Og du jobber i SA som tar mindre betalt enn SGS for samme jobben?? Du sitter altså og sier at de som jobber i SGS er flinkere enn degOriginally posted by Bluejuice
Jeg bare ser realiteten i dette jeg. Jeg sier ikke at SGS eller SA er så mye bedre.. men bedre er dem, derfor prises der etter.
Privat Air har vi også.
Har vi fått de? Hva heter de da? Hørt om dette,men ikke navnet på de.
Originally posted by KLMfan
og jeg sier som jeg har sagt før....
årsak til alle problemer i luftfarten de siste år : DET ER FOR BILLIG Å FLY!
ingenting skal koste noe, og da blir det problemer...streiker, køer, bakkeskader etc etc etc...
Originally posted by exflyplassdame
kan ikke du slutte og sutre. SA STINKER bigtime de også. Nei rydd for egen dør før du lirer av deg så mye negativitet mot NP. Dette med overtidsbruken vil garantert rette seg opp. Tro meg arbeidstilsynet kommer nok til og gå grundig igjennom alle handlingselskapenes overtidsbruk. Blir spennede og se hvor lenge ditt kjære SA overlever når swissport eller noen andre norske aktører kommer til OSL. (nordport i Bergen eller Røros flyservice. Kanskje du da må begynne som vikar du også!!!!!
så har også SA hat mer en nok skader på fly og utstyr.
Privat Air har vi også.
Krasnoyarsk Airlines med 737-300 (EI-DNS) og Aeroflot Nord med -500 (VP-BQI,VP-BQL,VP-BRE,VP-BRK). TitanAir som turoperatør, men for to forskjellige oppdragsgivere.
Privat Air har vi også.
Krasnoyarsk Airlines med 737-300 (EI-DNS) og Aeroflot Nord med -500 (VP-BQI,VP-BQL,VP-BRE,VP-BRK). TitanAir som turoperatør, men for to forskjellige oppdragsgivere.
Aeroflot Nord skulle vi bare ha 1 gang da.. Og de har vi hatt.
Originally posted by CebPac
NP ? det er vell en gjeng med rimi gutter som tror de er stuere !!!!! se og bli tørre bak øra og følg lover og regeler,,,, de som er Ledere der spark dem ut og få noen som kan dette , så order det seg![]()
Originally posted by CebPac
NP ? det er vell en gjeng med rimi gutter som tror de er stuere !!!!! se og bli tørre bak øra og følg lover og regeler,,,, de som er Ledere der spark dem ut og få noen som kan dette , så order det seg![]()
Originally posted by laurenz
Originally posted by exflyplassdame
kan ikke du slutte og sutre. SA STINKER bigtime de også. Nei rydd for egen dør før du lirer av deg så mye negativitet mot NP. Dette med overtidsbruken vil garantert rette seg opp. Tro meg arbeidstilsynet kommer nok til og gå grundig igjennom alle handlingselskapenes overtidsbruk. Blir spennede og se hvor lenge ditt kjære SA overlever når swissport eller noen andre norske aktører kommer til OSL. (nordport i Bergen eller Røros flyservice. Kanskje du da må begynne som vikar du også!!!!!
Er det BlueJuice du har noe imot eller er det Servisair? Hvis det er han du har et problem med så ta han men ikke min tidligere arbeidsgiver. For selv om du syns det lukter av Servisair så kan fortelle at har gjort utrolig mye bra også og fått mye skryt for det.
Men akkurat som NP og SGS så har også SA hat mer en nok skader på fly og utstyr. Bare så det er sagt. (har selv parkert trappa som henger i gate 11 i siden til bilen vår en gang, så det er derfor armlenet på trappa var ødelagt hvis noen lurte på det.)
Hilsen,
Laurenz
Originally posted by Bluejuice
Amatør![]()
Savner du oss?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.