Bakkemannskaper bryter loven

.. fordi de er bundet av en tidsbegrenset kontrakt til en annen leverandoer ..

I tillegg proever de aa selge Northport, saa det blir ikke deres eget lenge - hvis noen vil ha det, da ... ;)

Originally posted by Bluejuice

Jeg bare ser realiteten i dette jeg. Jeg sier ikke at SGS eller SA er så mye bedre.. men bedre er dem, derfor prises der etter.
Så siden SGS/SA har høyere priser enn NP så er de bedre/flinkere enn dem? Og du jobber i SA som tar mindre betalt enn SGS for samme jobben?? Du sitter altså og sier at de som jobber i SGS er flinkere enn deg:D

Originally posted by OEriksen

Originally posted by queso

Privat Air har vi også.

2 russiske chartere har vi også :cool:

Har vi fått de? Hva heter de da? Hørt om dette,men ikke navnet på de.

Krasnoyarsk Airlines med 737-300 (EI-DNS) og Aeroflot Nord med -500 (VP-BQI,VP-BQL,VP-BRE,VP-BRK). TitanAir som turoperatør, men for to forskjellige oppdragsgivere.

og jeg sier som jeg har sagt før....

årsak til alle problemer i luftfarten de siste år : DET ER FOR BILLIG Å FLY!
ingenting skal koste noe, og da blir det problemer...streiker, køer, bakkeskader etc etc etc...

Originally posted by KLMfan

og jeg sier som jeg har sagt før....

årsak til alle problemer i luftfarten de siste år : DET ER FOR BILLIG Å FLY!
ingenting skal koste noe, og da blir det problemer...streiker, køer, bakkeskader etc etc etc...

Helt riktig, vi får det vi betaler for - helt riktig konklusjon.

Selv om enkelte flyselskap annonserer om dagen -reise til ...... kun kr. 5.- + avgifter pr vei - bare tull med et fly som tar 150 pax mellom 2 flyplasser i sørnorge -kan ikke ha mange av disse !!

Nei skal du ha en en skikkelig mør biff - så går du i en kjøttbutikk og ikke en rema100 med ferdig innpakket og vakiumpakket kjøttpakke til kr. 49.-, men går i en manuel kjøttdisk hvor du betaler det dobbelte og få det stykke du vil og du kan spørre om de og det.

Kjøp en flybillett til en mellompris !!

Jan

Originally posted by exflyplassdame

kan ikke du slutte og sutre. SA STINKER bigtime de også. Nei rydd for egen dør før du lirer av deg så mye negativitet mot NP. Dette med overtidsbruken vil garantert rette seg opp. Tro meg arbeidstilsynet kommer nok til og gå grundig igjennom alle handlingselskapenes overtidsbruk. Blir spennede og se hvor lenge ditt kjære SA overlever når swissport eller noen andre norske aktører kommer til OSL. (nordport i Bergen eller Røros flyservice. Kanskje du da må begynne som vikar du også!!!!!

Er det BlueJuice du har noe imot eller er det Servisair? Hvis det er han du har et problem med så ta han men ikke min tidligere arbeidsgiver. For selv om du syns det lukter av Servisair så kan fortelle at har gjort utrolig mye bra også og fått mye skryt for det.
Men akkurat som NP og SGS så har også SA hat mer en nok skader på fly og utstyr. Bare så det er sagt. (har selv parkert trappa som henger i gate 11 i siden til bilen vår en gang, så det er derfor armlenet på trappa var ødelagt hvis noen lurte på det.)

Hilsen,
Laurenz

Privat Air har vi også.

Krasnoyarsk Airlines med 737-300 (EI-DNS) og Aeroflot Nord med -500 (VP-BQI,VP-BQL,VP-BRE,VP-BRK). TitanAir som turoperatør, men for to forskjellige oppdragsgivere.

Aeroflot Nord skulle vi bare ha 1 gang da.. Og de har vi hatt.

Privat Air har vi også.

Aeroflot Nord skulle vi bare ha 1 gang da.. Og de har vi hatt.

Aeroflot Nord kommer igjen 26.august:

SCHEDULE ETD SVO 0520Z/15JUL ETA OSL 0740Z/15JUL 108PAX
ETD OSL 1130Z/15JUL ETA SVO 1350Z/15JUL 00PAX
ETD SVO 0520Z/26AUG ETA OSL 0740Z/26AUG 00PAX
ETD OSL 1130Z/26AUG ETA SVO 1350Z/26AUG 108PAX

Krasnoyarsk:

OPS DATES : 13,20,27 JUL & 03,10,17 AUG

13JUL ble byttet til 15JUL

:colgate:

Faktisk en reportasje på TV2 nyhetene nå i kveld om dette. Selskapet er visst anmeldt av arbeidstilsynet nå. Norwegian prøver jo å vri seg unna dette. Selvsagt kan ikke de lastets for dette direkte, men kjøper du billig, kjøper du ofte dyrt..:angry:

Også Dagsrevyen hadde saken med et intervju med Arbeidstilsynet. Det var snakk om temmelig grove brudd. Men denne gangen oppfattet jeg at Norwegian i mindre grad fikk "skylden" gjennom den journalistiske vinklingen.

Men her får DY pepper:

http://www.ba.no/nyheter/article2888193.ece

NP ? det er vell en gjeng med rimi gutter som tror de er stuere !!!!! se og bli tørre bak øra og følg lover og regeler,,,, de som er Ledere der spark dem ut og få noen som kan dette , så order det seg :)

Originally posted by CebPac

NP ? det er vell en gjeng med rimi gutter som tror de er stuere !!!!! se og bli tørre bak øra og følg lover og regeler,,,, de som er Ledere der spark dem ut og få noen som kan dette , så order det seg :)

...og hvor lenge har du vært stuer?

Får vel dra frem det forslitte uttrykket "When you pay peanuts, you get monkeys".

Hvis et flyselskap er interessert i hvordan HELE operasjonen deres funker, bør de vel sjekke sine innleide tjenester? Ikke fortell meg at de er blinde/naive for sånt.

På alle områder bør man ikke mobbe de ansatte, for de var i god tro da de tok jobben. Og fikk neppe utlevert en heeelt korrekt arbeidsbeskrivelse. Når de så blir innkalt på jobb til alle tider og med ekstreme arbeidstider, kan noen og hver bli utbrent.

Originally posted by CebPac

Litt amen

Originally posted by laurenz

Originally posted by exflyplassdame

kan ikke du slutte og sutre. SA STINKER bigtime de også. Nei rydd for egen dør før du lirer av deg så mye negativitet mot NP. Dette med overtidsbruken vil garantert rette seg opp. Tro meg arbeidstilsynet kommer nok til og gå grundig igjennom alle handlingselskapenes overtidsbruk. Blir spennede og se hvor lenge ditt kjære SA overlever når swissport eller noen andre norske aktører kommer til OSL. (nordport i Bergen eller Røros flyservice. Kanskje du da må begynne som vikar du også!!!!!

Er det BlueJuice du har noe imot eller er det Servisair? Hvis det er han du har et problem med så ta han men ikke min tidligere arbeidsgiver. For selv om du syns det lukter av Servisair så kan fortelle at har gjort utrolig mye bra også og fått mye skryt for det.
Men akkurat som NP og SGS så har også SA hat mer en nok skader på fly og utstyr. Bare så det er sagt. (har selv parkert trappa som henger i gate 11 i siden til bilen vår en gang, så det er derfor armlenet på trappa var ødelagt hvis noen lurte på det.)

Hilsen,
Laurenz

Amatør;)

Savner du oss?

Originally posted by Bluejuice

Amatør;)

Savner du oss?

Joda, jeg gjør det. Men ikke arbeidstidene.
Han dere "CebPac" er det noe som jobber i SA? Han virker litt frustrert. Har lest 2 tråder på forumet i dag og i begge to kommer han med noe sure oppkast. Mulig jeg misforstår stilen...

Hilsen,
Laurenz
ex-servisair

Back