BA rekvalifiseringsspoersmaal

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Folkens,

Saa da jeg merget BMI kontoen min med BA, fikk jeg forlenget mitt medlemsaar som Silver. Siden det er lenge siden jeg har fornyet status med BA, hva er det egentlig som gjelder?

Det ser ut som mitt medlemsaar ender 8. april neste aar, mens at statusen ikke utgaar foer 31. mai 2014. Slik jeg har forstaatt det, dersom jeg har 500 tier points den 1. april 2013, vil disse nullstilles den 8. april. Stemmer dette?

Planlegger aa komme meg til gull og trenger aa faa dette inn med teskje. Har en t/r Europa planlagt som tar meg til 560 TP foer 8. april, men jeg har ingen planer om aa fly mer foer den datoen.

Jeg har en 640 TP tur booket i mai.

Strategihjelp oenskes

Her er det kontoen sier:
Membership year ends: 08 Apr 2013
Card expiry date: 31 May 2014

Takker paa forhaand for hjelpen!

Last edited:
Opptjeningen av tp resettes 8. Eller 9. April. Turen i mai vil altså gi 640 poeng som vil resettes i 2014.

Dersom jeg flyr 600 tp før 9. April, hvor lenge har jeg sølvstatusen da?

Så det å starte å samle opp til gull før april er rimelig pointless mao

Så det var lite svar her. Regnet med du ville få kjappe svar fra dem med mattekunskaper. Men ser ut som om du har fått et ekstra år, ja.

Så om du klarer 600TP innen 9 April 2013 har du nok fortsatt ikke sølvkortet lenger enn til 31 May 2014.

Om du vil ha gull må du enten klare 1500TP innen 9 April 2013 eller mellom 9 April 2013 og 9 April 2014. (opptjente mellom nå og 9 April 2013 vil bli nullet ut ved overgang til nytt år)

Klarer du gull i sistnevnte periode vil du ha gull til 9 April 2015 og Sølv til 9 April 2016. Om ikke matten min slår helt feil.

Back