Det er søren meg en større strek i regningen enn da vikinghøvdingen Snorre Snublason snublet i et kråkereir og trynet i en samlefaktura med masse sot på nesa.
Det går ikke an, rett og slett
UPDATE: Aaaaargh... buhuuuuu. Hvorfor kan ikke bare gud være Norsk eeeeeen gang. Har har de nettopp øst over oss med supre nyheter som fornyelse av status og Concorde Rom og varm mat igjen. Så bare BAM!
Makan. Jeg tar førsteverdensproblemene mine med meg ut i snøværet nå tror jeg. Lenge. Kunne jo like godt flyttet dem til Gatwick (nesten)
Er det ikke inkludert limousin mellom terminalene for Fnate og Elefanten?
MAKAN
Er ikke løsningen ganske åpenbar, da?
Du flyr bare BA til f.eks. AMS, og så hjem derifra med KLM?
Akkurat det med lounge stemmer ikke helt. Med OneWorld Emerald (delevis også Sapphire) så er T3 et lounge-mekka sammenlignet med BA sine middelmådige og overfylte lounger i T5.I blant. Men T3 er jo en skikkelig subbete plass og det er jo virkelig dårlig i forhold til security, transit security og lounger sammenlignet med T5. Og skal man f.eks kun til London er det jo fryktelig langt til flytoget og sånt.
Jeg vet ikke hvordan det har vært fra CPH/ARN, men mitt inntrykk er at det har vært mye connections med BA fra Oslo til langruter.Kan det være at passasjermixen fra Oslo i større grad er OSL-LON og ikke så mye videre ut iverden som fra ARN og CPH.
Eller er det at OSL ruten har mindre forretningstrafikk med lavere snittpriser så den er lettest å flytte på?
Hvordan er egentlig T3 etter at nye T2 åpnet og mange flyttet dit?
Har ikke vært på LHR siden 2015, men selv selv om T3 jo aldri var noen perle, så var det et eller annet med stemningen, folkemiksen og alle de forskjellige flyselskapene, som gjorde jeg digget være der
Ser ut som BA er tilbake på T5 vinteren 2022, evt. så er det bare litt frem-og-tilbake i systemet.
Hvordan er egentlig T3 etter at nye T2 åpnet og mange flyttet dit?
Har ikke vært på LHR siden 2015, men selv selv om T3 jo aldri var noen perle, så var det et eller annet med stemningen, folkemiksen og alle de forskjellige flyselskapene, som gjorde jeg digget være der
Med fare for aa snuble litt utenfor denne traaden - men kanskje litt innafor ogsaa, er det veldig trykk / fullt paa BA’s LHR-OSL avganger. Sitter med noen test bestillinger SEA-OSL i Business i Januar eller Februar og SEA-OSL sender med konsekvent SEA-LHR-HEL ?? -OSL med resultat 2 dager’s reise. Riktignok tester jeg med BA’s tilbuds Business (USD 1800+ pr. Strekning total rundt 3600 USD) - men ethvert forsoek paa LHR-OSL nonstop saa skyter prisen opp i over USD 8000.00 tur/retur.
Hvor mange daglige har BA LHR-OSL i januar?
En daglig. Varierende rutetider etter ukedag.