BA med terminalbytte på Oslo-ruten (LHR T3 sommeren 2022)

Re: BA med terminalbytte på Oslo-ruten (LHR T3 sommeren 2022)

Dette kan ikke være Bongos Tryllereiser. Bongos booker alltid MINST to mellomlandinger (alle direkteflyvinger) med minimum connectiontid, punktlighetsscore under 50% og minst en flight i feil himmelretning.
Se opp for etterligninger. ;)

Direkte til Boston via Istanbul og LA?

Dette kan ikke være Bongos Tryllereiser. Bongos booker alltid MINST to mellomlandinger (alle direkteflyvinger) med minimum connectiontid, punktlighetsscore under 50% og minst en flight i feil himmelretning.

Du begynner å lære dirty-triksene våre. Du kan få helgejobb på support.

Tror ikke man slipper airside i T3 om man har boardingkort videre fra T5.
Det skal være mulig nå, men man må ut igjen også for å komme over på T5 (det er ikke noe secure transfer) så det er rimelig krøkkete og blir sikkert litt diskusjoner.

Du begynner å lære dirty-triksene våre. Du kan få helgejobb på support.

Helt topp! Så lenge jeg slipper å rydde opp i de problemene jeg skaper!

Core Bongo ! Det er jo en genial maate aa komme seg fra T3 til T5 med innlagt pause i Cathay Loungen - man tar vel ikke buss ??

Helt topp! Så lenge jeg slipper å rydde opp i de problemene jeg skaper!

Det er det ingen i Bongos som gjør. Supportansvarlig pleier bare gjøre anskrik og løpe å gjemme seg i en skuff når supporttelefonen ringer.

Det er det ingen i Bongos som gjør. Supportansvarlig pleier bare gjøre anskrik og løpe å gjemme seg i en skuff når supporttelefonen ringer.

Da er jeg med. Faktura kommer.

Back