En liten reminder til de som sitter med BA-poeng de gjerne vil bruke på reise (og ikke upgrade). Minner om at det ikke tas fueltillegg på AB-flighter...
Det pleier å skje av og til at det blir litt krøll når man oppgraderer med Avios. En telefon til BAEC pleier å fikse det.
Har BA eller oneworld ofte doble poeng kampanjer og lignende? Jeg skal på CMB tur og tenkte kanskje å sitte litt på gjerde å se om en kampanje dukker opp... Da kan det jo bli virkelig interessant.
Takk for svar. Det var selvsagt ikke tilgjengelige seter for oppgradering med poeng.
Kan man enkelt sjekke dette online? Eller må man ringe, hvis man kun ønsker å oppgradere en delstrekk?
Gjør en dummybooking. Du kan komme langt uten å ha poeng nok til å faktisk gjenomføre bookingen.
Dvs. award-dummybooking i C om du har billett i Y+.
Ingen ledigMen er det sånn at BA ofte åpner opp hvis det er ledig og rett før avreise?
Ingen ledigMen er det sånn at BA ofte åpner opp hvis det er ledig og rett før avreise?
Men har du hatt AA-nummer på BA-metall på noen av disse reisene?
Med min begrensede erfaring, er jeg kokfornoeyd med opplegget. For 8-9K norske totalt og 20K poeng, er jeg bekreftet i Club over atlanteren. Setet er flatt og privat, samt dersom du reiser sammen med noen, er det ogsaa kanon.
Får jeg oppgradert med Avios om jeg booker Ba-metall på AA nummer? Blir billigste businessklasse som jeg gjerne skulle ha vippet opp til F over havet.. Må jo passe på å ha Aa nummer på AA metall innen Usa for å få TP for F der.
Hvis jeg tolker det riktig, så kan man kjøpe WT+ og oppgradere til CW for omtrent like mange poeng som man tjener på hver tur over dammen? Dvs at man betaler for WT+ og flyr i CW så sant det er ledig plass?
En sannhet med modifikasjoner. Når du oppnår status (silver) og dermed får 100% ekstra Avios så går det nesten break even på TATL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.