Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
En liten reminder til de som sitter med BA-poeng de gjerne vil bruke på reise (og ikke upgrade). Minner om at det ikke tas fueltillegg på AB-flighter...
Det pleier å skje av og til at det blir litt krøll når man oppgraderer med Avios. En telefon til BAEC pleier å fikse det.
Har BA eller oneworld ofte doble poeng kampanjer og lignende? Jeg skal på CMB tur og tenkte kanskje å sitte litt på gjerde å se om en kampanje dukker opp... Da kan det jo bli virkelig interessant.
Takk for svar. Det var selvsagt ikke tilgjengelige seter for oppgradering med poeng.
Kan man enkelt sjekke dette online? Eller må man ringe, hvis man kun ønsker å oppgradere en delstrekk?
Gjør en dummybooking. Du kan komme langt uten å ha poeng nok til å faktisk gjenomføre bookingen.
Dvs. award-dummybooking i C om du har billett i Y+.
Ingen ledigMen er det sånn at BA ofte åpner opp hvis det er ledig og rett før avreise?
Ingen ledigMen er det sånn at BA ofte åpner opp hvis det er ledig og rett før avreise?
Men har du hatt AA-nummer på BA-metall på noen av disse reisene?
Med min begrensede erfaring, er jeg kokfornoeyd med opplegget. For 8-9K norske totalt og 20K poeng, er jeg bekreftet i Club over atlanteren. Setet er flatt og privat, samt dersom du reiser sammen med noen, er det ogsaa kanon.
Får jeg oppgradert med Avios om jeg booker Ba-metall på AA nummer? Blir billigste businessklasse som jeg gjerne skulle ha vippet opp til F over havet.. Må jo passe på å ha Aa nummer på AA metall innen Usa for å få TP for F der.
Hvis jeg tolker det riktig, så kan man kjøpe WT+ og oppgradere til CW for omtrent like mange poeng som man tjener på hver tur over dammen? Dvs at man betaler for WT+ og flyr i CW så sant det er ledig plass?
En sannhet med modifikasjoner. Når du oppnår status (silver) og dermed får 100% ekstra Avios så går det nesten break even på TATL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.