Fra Mumbai funker det ikke oppgradrering med Avios. Har spurt flere steder her (for å være på den sikre siden....), og fått beskjed om at det er ledig i Club, men at de ikke lar folk oppgradere med poeng
Er det noe problem i forhold til oppgraderinger med Avios på billetter som er confirmed men ikke issued, eller er det bare å kjøre på?
Har betalt en reise for min søster med mitt Am-Ex. Kan dette skape trøbbel for hun ved innsjekk?
BA skriver med STORE bokstaver at du maa ha med kredittkortet reisen er booket med. Jeg har aldri blitt spurt om aa vise det. Naa er jeg ganske ny hos BA, kun rundt 25 flighter det siste halvannet aar.
BA skriver med STORE bokstaver at du maa ha med kredittkortet reisen er booket med. Jeg har aldri blitt spurt om aa vise det. Naa er jeg ganske ny hos BA, kun rundt 25 flighter det siste halvannet aar.
British Airways will commence codeshares with the Thai carrier, Bangkok Airways (PG), on a number of connecting services through BKK and SIN.
...
All routes sold on a connecting basis with BA's LON-BKK/SIN flights
Er det noen som har merket at tilgjengeligheten paa oppgraderinger/bonusbilletter har fallt drastisk den siste tiden i C og F? Dette gjelder saerlig over atlanteren. Det er stort sett ikke ledig i det hele tatt ett aar fremover, noen ganger dropper de billetter samme dag/dagen foer avreise.
Er det noen med litt BA erfaring som ser at det har blitt forverret kontra tidligere? Jeg hadde kanon tilgjengelighet helt frem til sent i April og har oppgradert 3 t/r i hhv april, juli og september allerede
Noen erfaringer med Avios fra partnere? Venter sårt på litt tier points fra MH
Please wait 7 days from your date of travel before submitting a claim.
Noen erfaringer med Avios fra partnere? Venter sårt på litt tier points fra MH
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.