Bevegelse på konto forlenger varigheten, så en avios ut eller inn så er det forlenget. Når du bookes trekkes poeng fra konto, dvs. en bevegelse som forlenger livet til aviosene.Holder det at jeg booker en reise før poenga renner ut, eller må jeg også starte den?
Ser at spend avios forlenger varigheten, men når er spend? Ved bestilling eller reise?
Regner med det er noen kryptologer som kan forklare BA-ekspertisen hva det i all verden er jeg spør om her...
Booket en CW t/r OSL-SFO for 11.300kr. Satser på en UuA. Pleier det å være greit å få til? Vet at det må være redemption mulig. Er Gold.
Andre måter enn dummybooking og Expertflyer som kan fungere i jakten? Har de på gold-line noen seter som ikke dukker opp ellers? Hva er folkets erfaring?
ut 17.03.17, retur 24.03.17
Ikke GGL, kommer vel neppe til å bli det heller ettersom de kutter avganger fra SVG.
Har inne noen ExpertFlyer notifications. Spm er vel egentlig om det fanger om det som måtte komme.
Skal vel klare meg i 50A ut, og 50K hjem hvis det blir det. Annet enn at disse mangler et vindu, og at må må tråkke over noen bein hvis man skal ut, så er vel dette greie seter på en A380? Eller finnes det mer ettertraktede plasser om bord?
Skal vel klare meg i 50A ut, og 50K hjem hvis det blir det.
Har forstått det slik at BA sølv er nesten som Star Gold.
Men hvordan er det å få familie inn i loungen. Ser at jeg kan ha med 1 gjest, men betyr det at ungene må stå utenfor å vente?ld
Noen som veit om det er mulig med avios-oppgradering for enkeltsegmenter (dvs ikke OSL-LHR men LHR-XXX f.eks)? Prøvde på nettet, men da får jeg bare tilbud om å oppgradere enten hele utreise eller hele hjemreisa, men ikke hvert enkelt segment.
Noen som veit om det er mulig med avios-oppgradering for enkeltsegmenter (dvs ikke OSL-LHR men LHR-XXX f.eks)? Prøvde på nettet, men da får jeg bare tilbud om å oppgradere enten hele utreise eller hele hjemreisa, men ikke hvert enkelt segment.
Det er mulig, men det kan hende at du må ringe inn for å få det gjort.
Takk til Chrisljo og Fnate! Prøver å ringe så fort så mulig. Ser ingen grunn til å sløse bort poeng på OSL-LHR-OSL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.