Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Tankene finner du framfor hjulbrønnen. Her er en liten skisse:2) Ingen brann, selv om understellet gikk gjennom vingen (tankene er vel der omkring) ?
Kanskje han rett og slett gikk tom for fuel? Har skjedd før det!
På videoen var han veldig nesehøy over fence og landet i lav hastighet før banen (som vi ikke så, men bedømt etter sporene og kort stoppdistanse). Det var neppe feilberegning.
Ehhh, tror ikke man "plutselig" går tom for fuel, uten noe forvarsel. De fleste piloter i større selskaper har LITT peiling. BA-kapteiner også.
RAT skal felles ut automatisk.Hva vil drive hydraulikken til "flight controls" dersom begge motorene har stoppet? faller en RAT automatisk ut, eller batteristrøm?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.