Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Definitivt longhaul. Boeing-karen nevnte Europa-Hawaii som eksempel på rekkevidde på foredraget i dag. Senere modell regner de med har rekkevidde LHR-SYD non-stop.hva er egentlig rekkevidden på en 787 ? er de ment som longhaul?
hva er egentlig rekkevidden på en 787 ? er de ment som longhaul?
Senere modell regner de med har rekkevidde LHR-SYD non-stop.
Det regnes med at både B787 og A350 (muligens også en forbedret utgave av B777, hvis den kommer) vil ha en rekkevidde som kan gjøre det økonomisk lønnsomt å fly direkte, men det vil gjerne fortsatt være mere lønnsomt å mellomlande i Asia på veien. Det ekstra drivstoffet som trengs for en direkteflygning koster det mye å ta med seg.
Definitivt longhaul. Boeing-karen nevnte Europa-Hawaii som eksempel på rekkevidde på foredraget i dag. Senere modell regner de med har rekkevidde LHR-SYD non-stop.
direkte er vel ikke noget problem, nonstop kan være udfordringenDet har vel vaert en del diskusjoner om 787-9 virkelig klarer IAH/EWR til SYD direkte .....
Antar en form for staggered seating i C siden det er "lik" konfigurasjon som Y+, men 2-3-2
Vil tippe det blir som upperdeck på A380-en deres, dvs. en standard CW-seating med et bakover-midtsete. Dvs. alle får sette mer eller mindre privat med skillevegg til nabopax
v^ ^v^ ^v
v = bakover
^= forover
Definitivt longhaul.
Men muligheten er vel til stede for at B787 også kan brukes på europeiske ruter som idag flys av 763ER, som for eksmepel LHR-DME og LHR-IST?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.