Definitivt longhaul. Boeing-karen nevnte Europa-Hawaii som eksempel på rekkevidde på foredraget i dag. Senere modell regner de med har rekkevidde LHR-SYD non-stop.hva er egentlig rekkevidden på en 787 ? er de ment som longhaul?
hva er egentlig rekkevidden på en 787 ? er de ment som longhaul?
Senere modell regner de med har rekkevidde LHR-SYD non-stop.
Det regnes med at både B787 og A350 (muligens også en forbedret utgave av B777, hvis den kommer) vil ha en rekkevidde som kan gjøre det økonomisk lønnsomt å fly direkte, men det vil gjerne fortsatt være mere lønnsomt å mellomlande i Asia på veien. Det ekstra drivstoffet som trengs for en direkteflygning koster det mye å ta med seg.
Definitivt longhaul. Boeing-karen nevnte Europa-Hawaii som eksempel på rekkevidde på foredraget i dag. Senere modell regner de med har rekkevidde LHR-SYD non-stop.
direkte er vel ikke noget problem, nonstop kan være udfordringenDet har vel vaert en del diskusjoner om 787-9 virkelig klarer IAH/EWR til SYD direkte .....
Antar en form for staggered seating i C siden det er "lik" konfigurasjon som Y+, men 2-3-2
Vil tippe det blir som upperdeck på A380-en deres, dvs. en standard CW-seating med et bakover-midtsete. Dvs. alle får sette mer eller mindre privat med skillevegg til nabopax
v^ ^v^ ^v
v = bakover
^= forover
Definitivt longhaul.
Men muligheten er vel til stede for at B787 også kan brukes på europeiske ruter som idag flys av 763ER, som for eksmepel LHR-DME og LHR-IST?