Spennende, MEN: Nå er vel UA verken kjent for å bøtte på med verken kaviar eller god champagne selv i F?På tide med en ny Honolulutråd med UA?
Til de som er så glade i å fly F, så fant jeg en her på Lifemiles.com. 18 timer i fly i F med 2 timers pause imellom. Da skulle man vel fått i seg den champagnen og kaviaren man trengte på en stund? Med 2x Animenty kits så skulle vel julegavene også være sikret.
13.2.2014: 50.000 poeng eller 472 Usd + 20.000 (LM) poeng First. UA853 B747-400 SFO-NRT og B777 NRT-HNL
Total reisetid med 2timer i Tokyo er 19 t 40 min
4. Mars kan du gjøre det samme i C. Pris 40.000 poeng eller 380 Usd + 16.000 poeng (LM)
13.2. Kan du også ta turen i Economy og betale 20.000 poeng eller 190 Usd + 8.000 poeng (LM). Stakkars folk!!!!!
Må jo komme seg til SFO og hjem igjen fra HNL. Retur 15. direkte HNL-SFO for 20.000 poeng i Economy.
Løfter denne. Fikk akkurat Mail fra LifeMiles om "gifting". Regner med ekspertene kommer med råd her.
Er det noen som vet om det er en maksgrense for antall poeng man kan kjøpe ila 1 år? Jeg tenkte litt på muligheten for å kjøpe ca 3000 poeng og trade meg opp til ca 100k. Jeg har også tenkt å makse 2for1 i april.
150k er maks, men da teller ikke bonus, gifta eller cash og points.
Så to runder med 2for1 per år altså.
Dere eksperter:
Må begge være medlem pr i dag slik det er ved kjøp, eller holder det å opprette en "konekonto" nå og gifte fram og tilbake til nok poeng er på plass? Pleier det å komme et ordinært salg av poeng med 100 % bonus i kjølevannet av denne kampanjen? Hadde posisjonert meg for kjøp med å melde meg inn i god tid.
Jeg giftet bare mellom to kontoer...gikk fint det.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.