C Chriscross ScanFlyer Rusty Medlem 4 Jul 2011 #1 Får en fortsatt tilbake alle Eurbonuspoengene dersom en avbestiller reisen innen 24 timer før avgang, eller har det kommet nye regler? Poengen har ikke gått ut på dato.
Får en fortsatt tilbake alle Eurbonuspoengene dersom en avbestiller reisen innen 24 timer før avgang, eller har det kommet nye regler? Poengen har ikke gått ut på dato.
E Eirik Livsnyter Medlem 4 Jul 2011 #2 Mener alle poengene går tilbake til konto. Mulig en blir belastet et avbestillingsgebyr, par hundrelapper eller noe ?
Mener alle poengene går tilbake til konto. Mulig en blir belastet et avbestillingsgebyr, par hundrelapper eller noe ?
Superhai ScanFlyer Rusty 4 Jul 2011 #3 Så vidt jeg vet så er det 1 arbeidsdag før første flyavgang i bookingen. Men poengene som fortsatt er gyldige blir da tilbakeført.
Så vidt jeg vet så er det 1 arbeidsdag før første flyavgang i bookingen. Men poengene som fortsatt er gyldige blir da tilbakeført.
U Utflyttet Ute på tur 4 Jul 2011 #4 Sist jeg sjekket så vil EBG/P kunne avbestille når som helst uten noen represalier. -A Last edited: 4 Jul 2011
C Chriscross ScanFlyer Rusty Medlem 4 Jul 2011 #5 Takk for svar. Eva sa 24 t før avreise. Avbestilte reise nå for onsdagen, så da gir jeg Eva skylden om jeg ikke får poengene tilbake.
Takk for svar. Eva sa 24 t før avreise. Avbestilte reise nå for onsdagen, så da gir jeg Eva skylden om jeg ikke får poengene tilbake.