ATA B738

Trety

ScanFlyer Rusty
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5658616

Dette temaet har nok MOW drodlet litt rundt tidligere, men hvorfor står 737-800 i opplag og 737-300 er i bruk?
 
Replying to Topic 'ATA B738'

Originally posted by LN-MOW
Ett ord: $

Antok at det hadde litt med saken å gjøre, men er dette eide eller leasede maskiner? Det kan da ikke være billig å betale for disse maskinene når de ikke er i produksjon og deretter kjøpe/lease -300'er i stedet når man allerede har -800?
 
Replying to Topic 'ATA B738'

Relativt grei skuring saa lenge man er i Ch. 11 ... man kan (med dommerens godkjennelse) droppe dyre leasingavtaler og reforhandle eller inngaa nye.

733 er langt bedre egnet til aa betjene det som er igjen av ruter fra MDW, og det er vel naa bare Dallas, La Guardia, Washington/Reagan, Gudalajara og Cancun.......

738'ene er naa ETOPS-serifisert og betjener LAX/San Fransisco - Hawaii, og det er vel bare et tidsspoersmaal foer vi ser dem i Kuwait ... :smokin
 
Replying to Topic 'ATA B738'

753'en er en skikkelig arbeidshest og populaer hos AMC til tross for begrenset rekkevidde. De gjoer jobben sin, og vel saa det!!
 
Back
Top