Hvis man ankommer i F med Asiana og skal videre i C, har man da tilgang til F-lounge på ICN?
Vær klar over at F-loungen til Asiana i Seoul tilsvarer en biz-lounge.
At den ligger langt langt etter Lufthansas F-lounger i standard. Den ser mer ut som en standard biz-lounge eller lounger som jeg slipper inn i med mitt Diners-kort.Hva legger du i dette?
At den ligger langt langt etter Lufthansas F-lounger i standard. Den ser mer ut som en standard biz-lounge eller lounger som jeg slipper inn i med mitt Diners-kort.
Overlever nok det også jeg, har i hvertfall skjønt det sånn at det er mye mindre folk der enn det som oftest er i C-loungen i ICN.
Joda, det var god plass der, men da jeg først kom inn der lurte jeg på om jeg hadde kommet rett sted. Man kan bli forvent av loungene til Lufthansa. Asiana er heldigvis bedre enn Lufthansa i lufta.Overlever nok det også jeg, har i hvertfall skjønt det sånn at det er mye mindre folk der enn det som oftest er i C-loungen i ICN.
Kake. Det hadde de ingen form for.Men hva trenger man ?
Kake. Det hadde de ingen form for.
Ja, tankene mine gikk til Marie Antoinette. :69:Så jævlig fælt det måtte ha vært, Robert!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.