Da er det dette med over bekken for å hente vann igjen - duster finnes over alt.
.
Jeg fly f.eks. denne gangen via MUC. Langt fra raskeste veien, men vi sparte 500 dollar pp paa aa fly den veien.
Dustete? Kanskje, men jeg har ihvertfall ikke daarlig samvittighet av den grunn
Da får jeg gi deg litt dårlig samvittighet - du/dere har valgt en av de mer forurensende løsninger på din/deres tur tilbake til ORD. Her kommer noen alternativer, og for å gjøre dette forstålig så har jeg gjort om i antall km en kan kjøre med en dieselbil med et forbruk på 0,6 l/mil. Siden EVE-OSL er lik for alle alternativene, så har jeg utelukket disse fra beregningen og startet fra OSL.
Carbon dioxide emissions account for a majority of greenhouse gas accumulating in the atmosphere, with CO2 comprising 365 parts per million of atmospheric gases. Almost all of these emissions are produced in the areas of power generation, heavy industry, commercial activity, and transportation, these four areas making up 99.5% of all carbon dioxide emissions. The remaining .5% of emissions come from a myriad of unusual and unexpected sources.
Tobacco Smoke: The burning of tobacco in cigars, cigarettes, pipes, and other forms accounts for 0.0000032% of carbon dioxide emissions worldwide.
Fireworks Displays: The human love of celebratory explosives makes up .0000063% of global carbon dioxide.
Og sist men ikke minst hvorfor skal ei som veier 55 kg og har med 15 kg bag (=70kg) betale like mye som ei på 105kg med 30kg bag(=135kg) ?
Det gjør en heller ikke, vil du ha med 30 kg bagasje må du betale ekstra for overvekten. Og dessuten tjener de mer på ombordsalget til en på 105kg enn ei flis på 55kg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.