App til iPhone mm fra SAS og Norwegian

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
Jeg beklager om dette har vært tatt opp tidligere.

Hva er årsaken til at hverken SAS eller Norwegian ikke har app'er for iPhone mm? De er svært sent ute.

SAS Crew Guide
Norwegian Sky Call

(riktignok muligens ikke helt det du er ute etter, men noe fra selskapene hvertfall..)

SAS lanserer sin app i april, ifølge marsutgaven av Scanorama. Her vil det også være et digitalt EuroBonus-kort.

Last edited:
Joda, men Scanorama hadde jeg ikke stolt helt på. Der er det så mange unøyaktigheter, at å tro på en eksakt måned hadde jeg ikke satt penger på. De har blant annet slått dette fast nå i flere år, noe som vel ikke stemmer helt, i vært fall ikke for over 50% av de reisende fra OSL:
SAS Fast Track is the quickest way through security when flying Business or Economy Extra. As a Euro Bonus Gold member you can take along one guest, or family members, if they are traveling on a same-day ticket with SAS, Blue1, Widerøe or on any Star Alliance member carrier in Copenhagen, Oslo, Stockholm and Gothenburg.
Flyflåten har de vel heller aldri truffet spesielt bra med, og de har heller ikke fått med seg at SAS Gropup faktisk flyr til Røros, og vel har gjort det en stund nå.

Back