De får vel også nogle Airbus-fly tilbage fra Spanair de kan bruge til det. Der holder ihvertfald en A321 i CPH, der netop er landet og sikkert ikke kommer videre derfra lige nu
Hvor lang tid vil der normalt gå inden SAS vil kunne råde over de fly de har "udlejet" til JK?
Egentligt lidt underligt at de bruger penge på at flyve den hjem når kassen er tom.
Et det normalt?
Crew skal vel hjem, og mon ikke at det teknisk set er konkursboets fly i første omgang indtil det juridiske papirarbejde er løst?
Kjipt for SAS og JKs ansatte, men dette var jo noe som de fleste regnet med ville skje før eller siden. JK har jo vært en økonomisk katastrofe lenge og er av SAS sine mange idiotiske investeringer. Med overkapasitet i Spania, og en råtten økonomi med skyhøy arbeidsløshet, var det bare spørsmål før noen måtte gi seg
Kjipt for SAS og JKs ansatte, men dette var jo noe som de fleste regnet med ville skje før eller siden. JK har jo vært en økonomisk katastrofe lenge og er av SAS sine mange idiotiske investeringer. Med overkapasitet i Spania, og en råtten økonomi med skyhøy arbeidsløshet, var det bare spørsmål før noen måtte gi seg
DK9001 B752 ECLHL MAD LPA 0430 0705 (mest sannsynlig ferry/position)
DK4001 B752 ECLHL LPA TOS 0800 1500
DK4002 B752 ECLHL TOS LPA 1545 0130
Godt det løste seg så raskt for de involverte/norske pax..
Noen som har idé hvordan de løser dette med crew?
Det blir spennende å se hva som skjer framover i Spania. Vil Iberia, Vueling og Air Europa kunne dekke opp dette markedet eller vil noe nytt stige opp fra asken tro?
Godt det løste seg så raskt for de involverte/norske pax..
Noen som har idé hvordan de løser dette med crew?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.