Boeing_fan
ScanFlyer Gold
Får Ryanair nå bruk for de 80 flyene som ble satt på bakken for vinteren? Skal bli spennende å se hva som vil skje.
				
			Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Viktig informasjon om Spanairs konkurs
Det ble fredag kveld kjent at det spanske flyselskapet Spanair har slått seg konkurs.
Dette vil få konsekvenser for følgende avganger:
28/1 JKK1367 fra Gran Canaria til Tromsø
28/1 JKK1368 fra Tromsø til Gran Canaria
1/2 JKK1313 fra Gran Canaria til Bodø
1/2 JKK1314 fra Bodø til Gran Canaria
2/2 JKK1351 fra Gran Canaria til Evenes
2/2 JKK1352 fra Evenes til Gran Canaria
Alle berørte kunder blir kontaktet av Star Tour via telefon eller sms og må forholde seg til informasjonen som blir gitt her. Star Tour jobber nå for å få på plass en alternativ løsning for berørte kunder.
Nettsidene blir fortløpende oppdatert når vi har ny informasjon.
Med vennlig hilsen Star Tour.
Mon ikke SK skulle overveje lidt øget kapacitet til MAD/BCN/AGP?

De får vel også nogle Airbus-fly tilbage fra Spanair de kan bruge til det. Der holder ihvertfald en A321 i CPH, der netop er landet og sikkert ikke kommer videre derfra lige nu
Hvor lang tid vil der normalt gå inden SAS vil kunne råde over de fly de har "udlejet" til JK?

Der holder ihvertfald en A321 i CPH, der netop er landet og sikkert ikke kommer videre derfra lige nu
Den har akkurat tatt av fra CPH og kan ses på Flightradar24. JKK8501, som er et ferryflightnummer.
S
SAS genomför nedskrivning om 1,7 miljarder SEK - likviditetseffekten
begränsas till 200-300 MSEK
Egentligt lidt underligt at de bruger penge på at flyve den hjem når kassen er tom.
Et det normalt?
Crew skal vel hjem, og mon ikke at det teknisk set er konkursboets fly i første omgang indtil det juridiske papirarbejde er løst?
De får vel også nogle Airbus-fly tilbage fra Spanair de kan bruge til det. Der holder ihvertfald en A321 i CPH, der netop er landet og sikkert ikke kommer videre derfra lige nu
 
	Jo det tilhører helt sikkert konkursboet i første omgang, men det kan det jo også gøre selvom det holder i CPH. Lyder som en dyr crewtransport.
Men der er sikkert en god grund til det.

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	