Trety ScanFlyer Rusty 26 Aug 2007 #21 Originally posted by DYflyer Jeg velger å tro at det hadde like mye med sjåføren som med bilen å gjøre . Click to expand... Litt usikker på om du sikter til meg eller han med Scorpioen, men kommer en Scorpio frem gjør jaggu V50'n det også.
Originally posted by DYflyer Jeg velger å tro at det hadde like mye med sjåføren som med bilen å gjøre . Click to expand... Litt usikker på om du sikter til meg eller han med Scorpioen, men kommer en Scorpio frem gjør jaggu V50'n det også.
LN-SEK ScanFlyer Gold 27 Aug 2007 #22 Kom fint opp med A4'n min, og den er ikke akkurat høy. Man må bare kjøre litt "kreativt" rundt hull og vanndammer ^_^
Kom fint opp med A4'n min, og den er ikke akkurat høy. Man må bare kjøre litt "kreativt" rundt hull og vanndammer ^_^
DYflyer Aviation Junkie 27 Aug 2007 #23 Originally posted by Trety Originally posted by DYflyer Jeg velger å tro at det hadde like mye med sjåføren som med bilen å gjøre . Click to expand... Litt usikker på om du sikter til meg eller han med Scorpioen, men kommer en Scorpio frem gjør jaggu V50'n det også. Click to expand... Det var han med Scorpioen (som jeg antar var undertegnede) jeg siktet til. Forøvrig har jeg byttet ut Scorpioen, og kjører nå så og si samme bil som Petter Solberg (OK, kanskje ett par småting er forskjellig men... )
Originally posted by Trety Originally posted by DYflyer Jeg velger å tro at det hadde like mye med sjåføren som med bilen å gjøre . Click to expand... Litt usikker på om du sikter til meg eller han med Scorpioen, men kommer en Scorpio frem gjør jaggu V50'n det også. Click to expand... Det var han med Scorpioen (som jeg antar var undertegnede) jeg siktet til. Forøvrig har jeg byttet ut Scorpioen, og kjører nå så og si samme bil som Petter Solberg (OK, kanskje ett par småting er forskjellig men... )